#1
2,5 mg lorazepam en veel wiet
OnderDeEik zei:Bier, snaak en sigaretten
Carlitos zei:Ontbijt is er al in,bomba pep op de lege maag.
weyoun22 zei:Regelmatig wiet, alcohol bij gelegenheden.
+- 1x per jaar een tripmiddel.
Geen stimulerende drugs meer omdat mijn verleden erop wijst dat ik dat slecht onder controle kan houden.
Sublimo zei:weyoun22 zei:Regelmatig wiet, alcohol bij gelegenheden.
+- 1x per jaar een tripmiddel.
Geen stimulerende drugs meer omdat mijn verleden erop wijst dat ik dat slecht onder controle kan houden.
Dit topic gaat over welke drugs jij NU, op dit moment gebruikt.
KoxBox zei:KoxBox zei:Bier.![]()
KoxBox zei:KoxBox zei:KoxBox zei:Bier.![]()
KoxBox zei:Nee hoor. Ik lieg daar graag over.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."