Nicotine en ik snak naar een biertje. Die ga ik zo halen in Utrecht.
#3
Net wat biertjes op, tijd voor een lekker jointje ! Prettig weekend mensen, cheers
#4
Liefde, heel veel liefde!
Lekker net in Rotterdam geweest en vrienden geholpen met het leeg ruimen van hun Deco Atelier. Ze huren AdHOC en ze moesten verhuizen. Veel leuke spulletjes mee gekregen die ze niet meer gebruikten, leuk!
#5
Wiet
#6
Rond 22u klein sleutelpuntje pep genomen, nu aan de nicotine en een glaasje wodka.
#7
Me hart is eindelijk wat tot rust gekomen.
Maar er zit nog wat dex in me bloed.
#8
Nicotine en alcohol. M'n sos heb ik braaf thuis gelaten.
#9
Helemaal niks en dat na jarenlang gebruik, voel me bevrijd, zo zonder verslavingen. Verslaafd zijn gaat te ver.
#10
caffeïne
#11
Lekkere joint met een pilsje!
#12
2 klein lijntjes sos , de rest is voor volgende week.