#1
50 mg oxazepam
Ik probeer DXM niet te verdedigen, voor mijn part is het levensgevaarlijk, echter moet dat dan wel aangetoond zijn. Wat er nu gebeurt is dat iemand wegens een vaag onderzoek iets schreeuwt over hersenschade, vervolgens wordt dat klakkeloos overgenomen. Niet handig, vind ik, maar we zullen er maar vanuit gaan dat DXM gewoon schadelijk is, tot het tegendeel is bewezenspacelord zei:Kijk, iedereen die DXM gebruikt zal het verdedigen en iedereen die het niet (wil) gebruikt zal dit niet doen. Je leest selectief en gebruikt alleen wat je wil lezen.
Niemand van beide partijen is objectief, het enige zekere is dat DXM niet gezond is en dat het net als bijna elke andere drug al van 1 keer schade aan het lichaam toebrengt (onherstelbaar zal van dosering afhangen) en er meer risico's aan verbonden zijn dan andere dissociatieven en tripmiddelen.

of andersom? ik heb er nooit zo'n last van haha25tolife zei:Wijn na bier geeft plezier toch? :P
25tolife zei:Wiet en wat bier![]()
Wijn na bier geeft plezier toch? :P

Einstein zei:Ik probeer DXM niet te verdedigen, voor mijn part is het levensgevaarlijk, echter moet dat dan wel aangetoond zijn. Wat er nu gebeurt is dat iemand wegens een vaag onderzoek iets schreeuwt over hersenschade, vervolgens wordt dat klakkeloos overgenomen. Niet handig, vind ik, maar we zullen er maar vanuit gaan dat DXM gewoon schadelijk is, tot het tegendeel is bewezenspacelord zei:Kijk, iedereen die DXM gebruikt zal het verdedigen en iedereen die het niet (wil) gebruikt zal dit niet doen. Je leest selectief en gebruikt alleen wat je wil lezen.
Niemand van beide partijen is objectief, het enige zekere is dat DXM niet gezond is en dat het net als bijna elke andere drug al van 1 keer schade aan het lichaam toebrengt (onherstelbaar zal van dosering afhangen) en er meer risico's aan verbonden zijn dan andere dissociatieven en tripmiddelen.![]()
OT: Espresso, nog wat alcohol en een opera van Wagner![]()

Klopt ook, dat van die lever- en nierschade wist ik trouwens eerder nog niet (vandaar dat ik door blijf leuteren over die hersenschade), dat wil ik best geloven, hoewel ik er zo snel geen bronnen voor kan vinden en even geen zin heb er überhaupt naar op zoek te gaan, dat kan wel een andere keer. Ik vind het alleen vreemd dat er overal uitbundig over (vooral) hersenschade wordt verteld, terwijl dat blijkbaar nog niet eens goed is onderzocht.Rabbithole zei:Het gaat toch niet alleen om hersenschade? Als iets funest is voor bepaalde organen is het ook gevaarlijk.

spacelord zei:Wiet, zo dadelijk ketamine en vodka
edit: toch geen vodka, ben voldaan met wiet en ketamine![]()
spacelord zei:Wiet, zo dadelijk ketamine en vodka

W.F.L. zei:
Goedenavondfunky_skunk_junky zei:Een shaggie :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."