#1
speed en alcohol
vervelend....Marla Singer zei:Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm.....![]()
SperSIZEboon zei:vervelend....Marla Singer zei:Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm.....![]()
ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Marla Singer zei:SperSIZEboon zei:vervelend....Marla Singer zei:Gezellig met wat vrienden bij een vriendinnetje op bezoek en een beetje aan de pep van 70% purigheid, hmmmmmmmmmmm.....![]()
ik gebruik hetzelfde als hierboven...
Jij ook al? Inderdaad echt afschuwelijk dit....![]()
ja dat heb ik net ook maar gedaanMarla Singer zei:Ik heb maar geaccepteerd dat ik vannacht echt niet meer ga slapen. Morgenavond personeelsuitje, hahahaha ben benieuwd! Waarschijnlijk ga ik het nog wel trekken, We hebben we goede pep.![]()

Albino zei:nog steeds cokehet is nog niet op
.

Gemini zei:Ik heb al iets van 3 weken coke in m'n la liggen. *geeft schouderklopje aan zichzelf*
OT: Niks, ga zo even roken.

hahaDrent zei:Ik ben heerlijk aan de pep! Huis vol met gebruikers! Fantastische sfeer! Dat wou ik even mede-delen!
Bedankt voor het lezen van dit bericht,
Tot ziens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."