#1
lsd en seks vond ik tot nu toe niks...
maar kon ook aan de situatie liggen :P
xtc en seks
![:hearteyes:]()
maar kon ook aan de situatie liggen :P
xtc en seks
xtaz zei:xtaz zei:
BillyBilo zei:ik zit me hier toch een pak thee te chinezen daar word je akelig van.

xtaz zei:xtaz zei:xtaz zei:


Safire zei:Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..

Mara zei:Safire zei:Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
wattan??
Safire zei:Mara zei:Safire zei:Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
wattan??
Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer.
Dzy zei:Safire zei:Mara zei:Safire zei:Op dit moment helemaal niets. En buiten nicotine neem ik de komende maanden alleen nog kleine beetjes alcohol, caffeine en taurine. Ik heb het helemaal gehad met alle andere zooi..
wattan??
Heb er gewoon genoeg van. Ik zie mensen in mijn omgeving te ver gaan en zo wil ik niet worden. Daarbij ben ik al depressief en begin ik binnenkort met mijn therapie en drugsgebruik gaat dat absoluut niet ten goede komen. Ik heb nu ongeveer een maand niets meer gedaan (op kleine beetjes alcohol, nicotine, caffeine en taurine na :P) en ik ben eerlijk gezegd erg blij er mee. Ik zal niet zeggen dat ik nooit meer iets aan zal raken, maar een xtc pil (bv) is zoveel leuker als je het twee keer per jaar doet.. En van snuiven word ik achteraf alleen maar paranoia. Dat mijn vrienden het doen, prima, hun leven. Maar ik hoef niet meer.
Minder is alleen maar meer zei een ex-DFer hier wel eens, en dat is helemaal waarIk herken absoluut wat je zegt over je vriendenkring (Ik ken er ook wel een paar van :P) maar ik heb het toch van me af weten te zetten, het is niet mijn probleem, ook al voelt dat niet zo.. keep up the good work
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."