#1
schranziewanzie zei:doe zo verder zou ik zo zeggenlot zei:niks.. al een 2/3 weken niks.. behalve nicotine![]()
zal ik zeker doen.. bevalt me goed
schranziewanzie zei:doe zo verder zou ik zo zeggenlot zei:niks.. al een 2/3 weken niks.. behalve nicotine![]()

flash kieke zei:Nicotine

need^weed zei:weer niks![]()

ja weet ik. maar ik ben niet verslaafd aan blowen. ik kan er heus zonder, heb nu totaal geen problemen ermee dat ik niet kan blowen. dus ik ben wel goed bezig denk ikneed^weed zei:eff doorzetten dan haal je het mischien nog .... anders is het zonde van je jaar hé![]()
Ik ben nu ook alweer een tijdje gestopt met blowen simpelweg omdat ik het effect niet meer zo boeiend vind en ik er lui van word.... ik voel me nu hartstikke lekker nu ik eff niks meer gebruik. Ik word denk ik een gebruiker die om de zoveeltijd eens Hd doet meer niet. Ik rook ook al een tijd niet meer, om een hele vreemde maar super relaxte reden. Toen ik steeds vaker ging blowen raakte ik gewend aan de smaak van blowen en plotseling vond ik de smaak van een peuk hartstikke smerig en ik dacht bij mezelf, 'waarom zou je roken om je hetzelfde te voelen als een niet-roker' . Dus ik ben daar heel makkelijk van afgekomen en ben er nu ook wel blij mee, want roken vind ik een van de domste verslavingen "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."