Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ook nog lang niet van hem af vrees ik. Hoe gebruik jij het eigenlijk, mijn gevoel zegt me dat het geen snuiven is maar mijn gevoel kan makkelijk bullshit zijn op een dag als dit zelfs als ik gelijk zou hebben.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
wederom alcohol en speed
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee, je gevoel geeft je vandaag gelijk hoor!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
woooot dit gaat echt heel erg of topic!!
ontopic: niks :sunglasses:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe gebruik je het dan?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
dosis natuurlijk euforie van mn vriendinnetje gekregen :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
dosis natuurlijk euforie van mn vriendinnetje gekregen :)
Klik om te vergroten...

dat is de beste drug die er is :grin:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe je erbij komt? omdat ik er geen geheim van maak dat ik spuit en dat ik er ook over praat op dit forum. vind je het raar?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoor het nu voor de eerste keer, toch kreeg ik ineen keer zo'n gevoel. Raar? Dat ben ik zelf en daar ben ik trots op ook. Ongebruikelijk vind ik het betere woord. Feit is en blijft toch dat het de beste manier van inname is, is het gevoel echt zoveel beter dan bv snuiven?
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja raar zijn is goed en dat ben ik ook wel een beetje. maar ik vroeg het omdat ik zoveel lees in dit forum hoe laag mensen denken over spuiten. ik schaam me er niet voor, maar ik ben er wel een beetje gevoelig voor hoe laagdunkend mensen erover doen, vandaar dat ik dat even vroeg..in verkeerde verwoording. ik ben eigenlijk met speed vrij direct met spuiten begonnen, maar voor mij is dat gewoon echt de fijnste manier. alhoewel ik niet super enthousiast ben tot nu toe met de speed die ik hier in nederland heb gehad. maar jij snuift het dus?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
En jullie krijgen niet die inzichten. :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, af en toe een bommetje tussendoor maar ik was altijd gefascineerd door de nasale consumptie. Al is deze met speed soms echt bijna niet te doen. Zolang het nog doe blijf het op deze manier gberuiken die bevalt prima en ik vind dat spuiten toch een vrij extreme stap die ik liever niet neem.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#13
dan moet je dat ook niet doen! we nemen allemaal dezelfde rommel, alleen verschillen mensen in de hoeveelheid, de frequentie, de manier van inname etc...maar voor mij maakt dat niets uit. iemand die bommetjes eet is voor mij opzelfde "niveau" of hoe je het ook wilt noemen als iemand die spuit. en spuiten kan ook gewoon op recreatief niveau, veel mensen denken ook dat als je spuit dat je dan wel of verslaafd of dagelijks bezig bent...soort junk idee zeg maar, alhoewel je dan de hele discussie weer opentrekt over wat een junk is...dus waar het gewoon op neer komt dat jij en ik allebei van hetzelfde spul genieten, alleen is de inname anders :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Icequeens zei:
dan moet je dat ook niet doen! we nemen allemaal dezelfde rommel, alleen verschillen mensen in de hoeveelheid, de frequentie, de manier van inname etc...maar voor mij maakt dat niets uit. iemand die bommetjes eet is voor mij opzelfde "niveau" of hoe je het ook wilt noemen als iemand die spuit. en spuiten kan ook gewoon op recreatief niveau, veel mensen denken ook dat als je spuit dat je dan wel of verslaafd of dagelijks bezig bent...soort junk idee zeg maar, alhoewel je dan de hele discussie weer opentrekt over wat een junk is...dus waar het gewoon op neer komt dat jij en ik allebei van hetzelfde spul genieten, alleen is de inname anders :wave:
Klik om te vergroten...

mooi gezegd :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jouw manier is de beste zeggen ze, is het effect wat het zo geeft echt stukken beter of kan je dat met snuiven of slikken ook wel behalen? Ben gewoon benieuwd, het effect wat ik van snuiven krijg is me al teveel af en toe dus ik vind het wel prima zo. :smoke:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
wij krijgen niet zo'n rush..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nuchterdenuchter.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Nuchterdenuchter.
Klik om te vergroten...

same
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
lot zei:
MetaalKonijn zei:
Nuchterdenuchter.
Klik om te vergroten...

same
Klik om te vergroten...

Eigenlijk wel okay hé? :P
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Methoxetamine! :hearteyes: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."