#1
Ik ben ook nog lang niet van hem af vrees ik. Hoe gebruik jij het eigenlijk, mijn gevoel zegt me dat het geen snuiven is maar mijn gevoel kan makkelijk bullshit zijn op een dag als dit zelfs als ik gelijk zou hebben.
spacekonijn zei:dosis natuurlijk euforie van mn vriendinnetje gekregen![]()

Icequeens zei:dan moet je dat ook niet doen! we nemen allemaal dezelfde rommel, alleen verschillen mensen in de hoeveelheid, de frequentie, de manier van inname etc...maar voor mij maakt dat niets uit. iemand die bommetjes eet is voor mij opzelfde "niveau" of hoe je het ook wilt noemen als iemand die spuit. en spuiten kan ook gewoon op recreatief niveau, veel mensen denken ook dat als je spuit dat je dan wel of verslaafd of dagelijks bezig bent...soort junk idee zeg maar, alhoewel je dan de hele discussie weer opentrekt over wat een junk is...dus waar het gewoon op neer komt dat jij en ik allebei van hetzelfde spul genieten, alleen is de inname anders![]()

MetaalKonijn zei:Nuchterdenuchter.
lot zei:MetaalKonijn zei:Nuchterdenuchter.
same
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."