Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed met kreatine versneden

Speed met kreatine versneden

16 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
VERSNIJDEN hé man das niet zo leuk wat jij van plan bent er gaat al genoeg rommel rond. :angry:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Creatine is een smaak- geur- en kleurloos (zuiver wit) poeder dat van nature in je lichaam aanwezig is. Slecht is het dus niet, zeker in vergelijking met caffeine
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken iemand die z'n spat met kreatine versnijd. (wat in de sportschool vaak gebruikt wordt)
Wordt spat vaker hiermee versneden? Ik ken eigenlijk alleen caf. als vaak voorkomend versnijdingsmiddel, maar dat vind ik echt troep! Maw: snuiven meer mensen spat met kreatine?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou het niet weten, heb er nog nooit van gehoord dat het gedaan word..
Ik test niet altijd mijn pep, maar meestal is het caffeine waarmee het is versneden bij mij..

Gwoon niet versnijden is natuurlijk de beste optie :rock:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#5
creatine word inderdaad door veel van zo een achterlijke amateur dealers gebruikt om te vermengen.Op zich is creatine zeker geen slecht produkt maaaar het probleem met creatine dat het geproduceerd is als bv voedingssupplement of toe tevoegen bij drank maar NIET als snuifbaar produkt.Resultaat van pep + crea te snuiven is uw slijmvliezen naar de zak helpen kapot maken enz je krijgt na een tijd er een onsteking op dus je neus zit BLOK vast na een tijd kijk simpel uitgelegd crea snuiven is bijna hetzelfde als gemalen glas snuiven
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#6
westvlaming zei:
creatine word inderdaad door veel van zo een achterlijke amateur dealers gebruikt om te vermengen.Op zich is creatine zeker geen slecht produkt maaaar het probleem met creatine dat het geproduceerd is als bv voedingssupplement of toe tevoegen bij drank maar NIET als snuifbaar produkt.Resultaat van pep + crea te snuiven is uw slijmvliezen naar de zak helpen kapot maken enz je krijgt na een tijd er een onsteking op dus je neus zit BLOK vast na een tijd kijk simpel uitgelegd crea snuiven is bijna hetzelfde als gemalen glas snuiven
Klik om te vergroten...

denk dat amfetamine nog slechter voor je slijmvliezen is dus dan kan je beter geen speed gebruiken :stoned:

EDIT: snuiven, bommetjes kan nog wel. :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wou net zeggen,, alsof pep je neus niet naar de kkr helpt,, altijd als ik wat gesnoven heb, dan komt er de volgende dag nog wat bloed mee als ik mn neus schoon maak,, maargoed, dat is dan natuurlijk niet na 1 lijntje :wink:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog nooit een bloedneus gehad van speed of coke maar na veel speed heb ik de week nadien wel last van etter in mijn sinusen :angry:
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor de reacties en btw EVIL KERMIT: IK ben zelf geen dealer dus versnij zelf niks (heb het ook liever puur! :grin: ) Maar als een dealer het dan toch gaat versnijden, dan heb ik het gewoon liever niet met caf.. Dus wou alleen weten of creatine een andere optie was!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De gemiddelde amfetamine in omloop haalt nog geen 15% zuiverheid, triest
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
erg triest
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb nu nog 8 gram liggen getest op 38%, vorige week..
Vorige test leverde 46% op :hearteyes:
Maar dan nog hoor je me nu niet klagen
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat is het gemiddelde maar lig hier nog met een zakje van 72% :grin: :rock: das lekker lang gaan met relatief weinig grief.ook geen cafeïne in dus geen brak gevoel nadien. :stoned:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
waarom heb je nou weer geen testservices door heel nederland :confused:
elke stad zou er een verplicht moeten hebben :beer:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik woon zelf in belgie daar heb je het ook niet.laat alles gewoon testen door vriend in nederland :grin:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#16
evil_kermit zei:
ik woon zelf in belgie daar heb je het ook niet.laat alles gewoon testen door vriend in nederland :grin:
Klik om te vergroten...
Door een vriend?? ja ja maar wat is de betrouwbaarheid dan ervan??
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Door een vriend?? ja ja maar wat is de betrouwbaarheid dan ervan??
evil_kermit zei:
ik woon zelf in belgie daar heb je het ook niet.laat alles gewoon testen door vriend in nederland :grin:
Klik om te vergroten...
Door een vriend?? ja ja maar wat is de betrouwbaarheid dan ervan??
Klik om te vergroten...

ik bespeur een teken van jaloezie in je vraag :grin: :rolleyes:

hhmmm de betrouwbaarheid daar kan natuurlijk altijd over gediscusieerd worden,laten we zeggen dat ik goed weet waar ik mee bezig ben :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."