#1
Of je stopt gewoon met speed? ![:tearsofjoy:]()
Immo zei:Als ik jou was zou ik toch eens bommetjes gaan overwegen hiermee bespaar je veel schade in je neus. De gevolgen van een bommetje nemen zijn stukken minder dan het via je neus nemen.
Debris zei:Dan moet je stoppen!
Begin dat hier beu te worden, iedereen die klaagt over z'n afkick en problemen.
Dat doe je allemaal zelf.
Debris zei:Dan moet je stoppen!
Begin dat hier beu te worden, iedereen die klaagt over z'n afkick en problemen.
Dat doe je allemaal zelf.

Marla Singer zei:Speed werkt irriterend op je neusslijmvliezen, waardoor je dus vaak een loopneus kan krijgen. Gelukkig bestaat er Otrivin, DE perfecte oplossing!
![]()

ligt ermaar aan hoeveel tolerantie je hebt , hoe hard je wilt gaa, hoe groot de drang is naar nog n nakkie, enzzDebris zei:Als je goeie speed hebt zijn 4e en 5e lijntjes niet meer nodig.4
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."