Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM voor de Belgen onder ons..

DXM voor de Belgen onder ons..

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
someone who isn't me.

term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen?
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#3
MrEko zei:
Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen?
Klik om te vergroten...

idd, de bolletjes smaken nog niet ZOO vies... maar misschien kan je idd wel een hogere dosis gebruiken. Ik heb trouwens de indruk dat die gel in de bolletjes ook voor een beperkte afgifte zorge, vandaar dat je je enkel maar wat licht voelde, en ik pas echt vertrokken was toen er een snifje ket bij te pas kwam...
uiteraard is dat niet de bedoeling als je enkel maar dxm wil gebruiken...

ik ga het zeker nog eens doen, en dan neem ik me nog wat meer van die bolletjes :wink: probeer wel niet te veel ineens te nemen, zodat je op tijd terug kan naar de normale wereld (niemand wil een OD hebben of een bad trip omdat hij teveel ineens nam)
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elentherelién zei:
Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]
Klik om te vergroten...

bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ...

ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#6
bogy zei:
Elentherelién zei:
Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]
Klik om te vergroten...

bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ...

ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)
Klik om te vergroten...

Hmm ik denk dat het versterkende effect van wiet wel blijft hoor, ook al zal het misschien minder zijn iemand die bijna niet blowt (zoals ik).
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen :wink: ).
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#8
MrEko zei:
Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen :wink: ).
Klik om te vergroten...

als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
bogy zei:
als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
Klik om te vergroten...

off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#10
MrEko zei:
bogy zei:
als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
Klik om te vergroten...

off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...

:wink:

da weet ik wel, maar vetten verdwijnen ook zenne... 'k heb wel amper nog vetten, en eerlijk gezegd ben ik dar niet zo blij mee. Ik voel echt dta ik weinig reserves heb, en daarom zou ik graag ketamine krijgen ipv morfine... da helpt mij véééél beter, en ik kan nog deftig eten. Heb daar ook geen afkickverschijnselen van enzo...
b
blower_015Lid
01-01-2024, 00:00
#11
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#12
blower_015 zei:
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
Klik om te vergroten...

Jazeker,

in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.

Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...
b
blower_015Lid
01-01-2024, 00:00
#13
bogy zei:
blower_015 zei:
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
Klik om te vergroten...

Jazeker,

in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.

Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...
Klik om te vergroten...

merci he
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. :kots:

Touxium Antitussivum = 20 capsules van 30 mg = 600mg DXM
Niet vergeten uit te rekenen voor het plateau dat je wil bereiken:
1ste: 1,5-2,5 mg/kg
2de: 2,5-7,5 mg/kg
3de: 7,5-15 mg/kg
4de: >15mg/kg

Beleef er plezier aan, maar denk aan de bijwerkingen.
Ik ben ooit op het 3rde plateau beland (ik twijfelde even wie ik was, heb twee uur gemediteerd en voelde me bijna oplossen in de lucht, toegegeven: dat stuk was wel leuk), maar was de eerste uren van de trip misselijk. Ik heb een keer daarna meer willen nemen, maar heb toen de helft van de avond boven het toilet gehangen en op het 2de plateau blijven steken. (toen ben ik ermee gestopt)
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#15
MrEko zei:
Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. :kots:
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.
Klik om te vergroten...


amai, ik denk dat dxm echt niks voor jou is dan ...

ik heb in ieder geval geen last van die smaak... ik doe die bolletjes in een glas met water en drink ze door (ge kunt ze pletten, in water lossen die dingen toch op)

De dag erna voel ik inderdaad nog wel dat ik iets genomen heb de dag ervoor, maar hoe hevig dat is hangt echt van persoon tot persoon af... als ik 's zaterdags dxm neem, kan ik maandag perfect werken hoor... zondag kan ik wel winkelen, koken, ... maar echt zwaar werk zou niet kunnen, net zoals na een avondje diep doorzakken dit ook niet zou lukken...
de tweede dag erna voel ik er echt niets meer van.

Iedereen reageert anders op drugs, daarom moet je zeker in het begin best een lichtere dosis nemen om te kijken hoe je reageert. De ene drugs kan je aangenaam ervaren, de andere totaal niet, da hangt allemaal af van je persoonlijke biochemie...
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op bcfi.be (een belgische geneesmiddelen gids) staat dat Touxium Antitussivum een Rx gereguleerd middel is, maar tussen haakjes staat ook wel "ook op schriftelijke aanvraag van de patient". Als het werkelijk dan zo is dat ik Touxium Antitussivum zo kan krijgen door een schriftelijke aanvraag in te dienen... Volgens mij moet er dan nog goeie stuff te krijgen zijn. :tearsofjoy:

Tip: Bronchodine, zo te krijgen, en bevat 360mg codeïne per fles.
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#17
In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken. :wink:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Codain zei:
In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken. :wink:
Klik om te vergroten...


Heb je ervaring met die tusso ???
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anon zei:
someone who isn't me.

term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
Klik om te vergroten...

Ok, weet ik dat ook is eindelijk! :grin:
Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij...
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb er net ook gekocht en juist 4 stukgebeten gewoon om te weten hoe ongeveer voelt (weeg 55 kg) dus dat zou mij op plateau 1 moeten krijgen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."