someone who isn't me.
term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
MrEko zei:Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen?
Elentherelién zei:Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]
bogy zei:Elentherelién zei:Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van.
Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =]
bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ...
ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)
MrEko zei:Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen).
bogy zei:als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...
ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
MrEko zei:bogy zei:als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...
ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.
blower_015 zei:kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
bogy zei:blower_015 zei:kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
Jazeker,
in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.
Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...
MrEko zei:Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op.![]()
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.
Codain zei:In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken.![]()
Anon zei:someone who isn't me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."