someone who isn't me.
term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
MrEko zei:Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op.![]()
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.
Codain zei:In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken.![]()
Anon zei:someone who isn't me.
Qocaïne zei:Ok, weet ik dat ook is eindelijk!
Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij...
. De reden waarom er 30mg in zit, is volgens mij omdat het vertraagd wordt afgegeven. Ik had het vroeger ooit proberen op te lossen in heet water zodat ik het gewoon in 1 keer kon opdrinken. De rode gelcapsules losten wel op, maar de witte drab in de capsules niet. In plaats daarvan scheidde de inhoud zich in bolletjes van verschillende grootte, dusja..gNuxx zei:haha keurig . dxm lijkt me maar niks eigenlijk
hoe was het verder?
Varry zei:Hey stadgenoot!
Interessant stukje tekst. Wanneer ik wat tijd heb, wil ik dit wel eens proberen. Hoewel ik er al veel slechte ervaringen over heb gehoord..
Of eens zoals jij de combo met ketamine proberen, hoef ik me niet propvol hoestbollen te steken!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."