Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"10-15 aangeschoten en dat in paar uurtjes indrinken meestal zat 20-30 afhankelijk van de omstandigheden de enige dag kun je door blijven zuipen en de andere niet bluk nu ik erover nadenk vind ik eigelijk dat ik asociaal veel alcohol drink eens wat gaan minderen ookal moet ik zeggen dat ik laatste maanden eigelijk niet echt zat ben geweest, alhoewel ik bedoel ik kan nog logisch nadenken, naar huis fietsen enz."
"ik voel me echt een alcholist als ik dit hierzo lees. meestal op vrijdag 8 tot 12 flesjes dommelsch zaterdag met indrinken ong. 15 en dan nog opstap, wat afhangt van het geld wat ik mee neem. maar meestal minder, omdat ik dan een jointje rook met wat mensen daar, en dan klapt het indrinke ook meteen extra in soms wel een stuk minder, kan op een stap avond ook wel met 5 pilsjes rondkomen ^^ en heel avontoe helemaal nuchter opstap, ook wel grappig ^^ en natuurlijk avontoe een feestje, ligt eraan van wie, bij de een blowen we heel de avond en drinken dus stukke minder."
"als ik drink en blow samen of een van bijde in een hoog aantal krijg ik paddo patronen hoe meer ik gebruik hoe meer ze terug komen heel avontoe krijg ik het als ik nuchter ben maar niet echt hard ofzo"
"Hasj is isolater, maar ik rook zelda hasj wiet is sugar haze ^^ nog witter als een suikerklontje :P haha"
"ok, ik was gister dus vrij van school en vroeg me dus af hoe het me af zou gaan een waterpijp te bouwen gewoon van een plastic flesje, een stuk pen en een joint. gat door de fles, huls pen erin en joint daarop en alles bevestigd en afgeplakt met tape. ik ging dus echt knetterwazig, en had maar de helft vd joint opgerookt om de rest voor later te bewaren. nu vraag ik me af of ik nu echt harder ging omdat de waterpijp echt harder inklapt, ofdat dit mijn verbeelding is aangezien het toch om een gelijke hoeveelheid wiet ging als bij een joint die ik normaal rook"
"Sithis zei: Bij mij klapt die er door een waterpijp ook altijd harder in. Daarom ben ik sinds de eerste keer nooit meer terug gegaan naar de normale smoke manier. Klik om te vergroten... haha het was mij ook goed bevallen, en word zeker herhaald. mschien handig als met een man of 3 maar 1 joint hebt."
"Riel zei: heb je een pure gerookt of met tabak? Klik om te vergroten... met tabak, gewoon een jointje zoals ik ze normaal rook. had er gewoon een joint met ong. 50% wiet 50% halfzware vannellie in zitte ik wou eerst een pure draaie, maar toen bedacht ik me dat ik niet met peuk kan draaien, en dat puur mschien nog wat moeilijker zou gaan."
"oooooooooooooo"
"hersenspinsel zei: Wow!, dit klinkt echt zo ontzettend vreemd, doch super vet. Ik vind ook dat je het ontzettend mooi hebt beschreven, en mooi op ging in de details! probz! Klik om te vergroten... beer mijn art geb ruiken als avater =P zie het maar als compliment"
"DreamWeaver zei: lysergine25 zei: 3970 zei: Meteen ook een verwarrende voor mij, ik had op een of andere manier de indruk gekregen dat je een twintiger was Daar heb ik me dus danig in vergist, je bent zelfs een beetje ouder dan ik Klik om te vergroten... Serieus ik ben bijna groeps oudste heb ik begrepen op dit forum. Stonie Klik om te vergroten... Stonie het opperhoofd Klik om te vergroten... precies, ik zou willen dat ik destijds al leefde zodat ik lekker gemaakt kon worden door iets wat niews, xtc mijn 1e keer was geweldig maar ik denk dat op die manier de 1e keer nog 10 keer beter zou zijn, maar dat kan ook komen omdat jij het zo mooi geschreven is stonie je zou schrijver moeten worden boeken schrijven met drugs gebruikers waar het goed mee afloopt inplaats van cliche verhalen waar drugsgebruikers allemaal in de goot belanden"