Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaterpijp

waterpijp

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een waterpijp slaat bij mij ook altijd harder in als een normale joint.. maar volgens mij verschilt dit wel per persoon dus kan ook goed verbeelding zijn.
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok, ik was gister dus vrij van school
en vroeg me dus af hoe het me af zou gaan een waterpijp te bouwen

gewoon van een plastic flesje, een stuk pen
en een joint.

gat door de fles, huls pen erin en joint daarop
en alles bevestigd en afgeplakt met tape.


ik ging dus echt knetterwazig, en had maar de helft
vd joint opgerookt om de rest voor later te bewaren.

nu vraag ik me af of ik nu echt harder ging omdat de waterpijp
echt harder inklapt, ofdat dit mijn verbeelding is aangezien
het toch om een gelijke hoeveelheid wiet ging als bij een joint
die ik normaal rook
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, ik lijk inderdaad altijd meer stoned te worden met een waterpijp.
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij klapt die er door een waterpijp ook altijd harder in.
Daarom ben ik sinds de eerste keer nooit meer terug gegaan naar de normale smoke manier.
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sithis zei:
Bij mij klapt die er door een waterpijp ook altijd harder in.
Daarom ben ik sinds de eerste keer nooit meer terug gegaan naar de normale smoke manier.
Klik om te vergroten...

haha het was mij ook goed bevallen,
en word zeker herhaald. mschien handig als met een man of 3
maar 1 joint hebt.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha die pijpjes maakte ik vroeger ook altijd zelfs in de klas :tongueout: En op nog wel meer manieren met twee flessen dus dubbele kamers etc. Zelfs een keer een gemaakt van een ice-tea pak en een buisje gemaakt van een omgesmolten pasje :tongueout: !! Maar een gewone pijp met een normale kop met pure weed of lekkere hasj smaakt naar mijn inziens beter
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je een pure gerookt of met tabak?
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#8
Riel zei:
heb je een pure gerookt of met tabak?
Klik om te vergroten...
met tabak, gewoon een jointje zoals ik ze normaal rook.

had er gewoon een joint met ong. 50% wiet 50% halfzware vannellie in zitte :)

ik wou eerst een pure draaie, maar toen bedacht ik me dat ik niet met peuk kan draaien, en dat puur mschien nog wat moeilijker zou gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."