#1
Een waterpijp slaat bij mij ook altijd harder in als een normale joint.. maar volgens mij verschilt dit wel per persoon dus kan ook goed verbeelding zijn.
Sithis zei:Bij mij klapt die er door een waterpijp ook altijd harder in.
Daarom ben ik sinds de eerste keer nooit meer terug gegaan naar de normale smoke manier.
met tabak, gewoon een jointje zoals ik ze normaal rook.Riel zei:heb je een pure gerookt of met tabak?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."