Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"netjes man! dus je bent nu 100% clean van alle drugs? of alleen van de bruin? edit: niet lullig bedoeld ofzo"
"Halo, ik blow nu al zeker en jaar en het is veranderd van wekelijks blowen naar dagelijkst (Tot mijn spijt). Ik merk onwijs dat ik meer tolerantie heb gekregen en niet alleen daarom maar ook uit nieuwschierigheid wil ik een bong kopen. Niet een te grote/te dure want als 15 jarige die bij de digros werkt heb ik niet een te groot budget. Ik ben wat wezen googelen en ik heb een aantal dingen gevonden. Maar ik kom er gewoon niet uit. Wat kunnen jullie mij aanraden? (dit verhaal was net 2 x zo groot maar ik klikte per ongeluk me browser weg-.-)mzzel"
"Ik blow elke dag maar ik zou niet vaker als 2 x per maand een bong kunnen gebruiken? Dat volg ik even niet.."
"Oom Klaas zei: Dus omdat je gevoeliger bent geworden voor wiet wil je een bong? Klik om te vergroten... whaha sorry ik bedoelde dat ik meer tolerantie heb gekrege was effe de weg kwijt XD"
"ik heb op azarius een kleintje van 17cm besteld was maar 7 euro dus, leuk prijsje om het eens uit te proberen en als het me bevalt koop ik een grotere. als ik heb morgen binne heb( ik weetniet of tnt bezorgd op zaterdag anders maandag) dan zal ik wel ff zegge hoe die is."
"soldiermoney zei: Supervet man een bong is naar mijn mening een heerlijke manier om wiet, maar juist hasj te roken. De smaak komt veel meer tot zijn recht zonder die vervuilende tabak. Zorg ervoor dat je een bong hebt die je goed schoon kunt maken, zo voorkom je nare stank en een ongewenste aangebrande´ smaak. Een storm aansteker raad ik je ook aan! Maarja dat is mijn mening als bongliefhebber :P Nu over de bong die je hebt gekocht. Hoe bevaltie? Ik heb op azarius denk ik je bong gevonden. Is het zo´n bong met rastakleuren? Veel plezier met je schitterende aankoop En echt proberen hoor hasj Klik om te vergroten... hij bevalt zeer goed! En ja het is met die rastakleueren, zeker een aanrader, hij is klein en handig en maar 7 euro!Haha die storm aansteker heb ik er gelijk bij besteld haha XD alleen het schoonmaken. ja .. hij stinkt onwijs inderdaad die geur krijg ik er tog echt niet uit met alleen water. Maar de resten haal ik er wel uit ja XD"
"soldiermoney zei: Een geslaagde aankoop dus! M'n ouders hebben mijn bong gevonden, en weggegooid. Ik mag me wel bezatten, maar genieten van een lekker zachte hash is uit den boze.. belachelijk In de winkel vertelden ze dat sinaasappelsap een uitstekend middel is om je bong schoon te maken, helaas moest m'n bong de afvalbak in voordat ik het heb kunnen proberen Hier een foto van m'n schatje Lief he, hij deed he zo goed ieder weekend was het weer raak Uploaded with ImageShack.us Klik om te vergroten... Heel jammer man van je bong, ik heb precies de zelfde bong maar dan in rood geel groene kleur + een hennep plantje er op maar wel jammer man voor je. mn moeder weet dat ik hem heb, het boeit er niet heel veel"
"Smokey046 zei: Er bestaat een 'apparaatje' om filter-sigaretten te maken. Vul dat gwn met wiet en de filter haal je er dan ff uit, veel sneller Klik om te vergroten... Dat gaat niet zo makkelijk hoor Ten eerste moet je er van die shag in doen niet normale shag z'n ton met shag. En daarmee krijg je al niet perfecte siggaretten. Na veel probere dan misschien.. Maar lijkt me iig niet makkelijk met wiet."
"soldiermoney zei: We waren van plan om naar buiten te gaan. Hebben onze jassen aangetrokken, maar het was zo lekker warm binnen dat we maar met jassen aan binnen zijn blijven zitten. Klik om te vergroten... hahaha"
"gister avond nog M gedaan met 3 vrieden in het begin wist ik niet hoeveel ik moest nemen want dit was mijn eerste ervaringen met kristallen. ik heb eerst een vingerpunt genomen, half uur later nog 2 en 3 uur later nog 2. weeg rond de 60-65 had het 1 maand niet gedaan"