Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"atbboy zei: Wat een scheikundig gelul! Maakt toch niks uit wat het is L of wat... Als je het maar kan snuiven en het goed werkt! Klik om te vergroten... Maakt toch niks uit wat het is mcpp of mdma... Als je het maar kan slikken en er iets van voelt! Idioot."
"Bij de synthese van amfetamine krijg je normaliter sowieso racemische amfetamine als eindproduct... Als ze daar dan het dextro-isomeer uit halen dan heb je dextroamfetamine, dit doen ze omdat dat duidelijk de betere van de twee is. De kans dat jij echt levoamfetamine kan krijgen is dan ook vrijwel nihil. (En waarom zou je uberhaupt dex gaan vermengen met inferieure speed??? )"
"LSDmathXtc zei: als je meer bgint te gebruiken, je schaaft je kennis van speed iedere keer bij op dit prachtige drugsforum, dan leer je op de duur wel wat een gram is nat of droog. of koop een weegschaaltje, is wel prijzig, maar dat moet je voor je zelf uitmaken en ik denk dat dit in jou geval weggegooid geld is. Want wat ga je doen als je net een gram hebt gekocht en je weegt het en het is geen ganse gram? trug naar je dealer en je 0.1gr opvragen? zo'n weegschaal is goed als je met de verkoop ervan begint. maar dat kan je beter niet doen. succes Klik om te vergroten... Die weegschaal heb je dan ook niet om je dealer te controleren (want wat ga je daar, realistisch gezien, aan doen?) maar om steeds je dosis te kennen. It's the smart thing to do."
"Ik heb ooit in de laatste uren van een LSD-trip 2 zolpidems genomen in de hoop te kunnen slapen met als resultaat dat ik net als jij beschrijft heel hard en vooral heel rà à r begon te trippen. En de volgende dag mistten er 5 pillen uit het doosje ipv 2, en ik wist van niks. Nasty shit imo"
"Klinkt vet, maar ik zou je toch aanraden in het vervolg niet met een rietje te inhaleren, die hebben namelijk nog wel eens de neiging te smelten/kwalijke dampen los te laten. Beter kun je een kokertje maken van zilverpapier oid."
"Niet alle GHB is NA-GHB hé, je kunt er ook bv het potassiumzout van maken. En toen het vroeger nog gebruikt werd als narcosemiddel onder andere werd het voor zover ik weet gewoon ingespoten hoor. Geen idee welke vorm dit dan was though."
"Natuurlijk is dat mogelijk, maar dan omzeil je wel alle ingebouwde verdedigingsmechanismen van je lichaam omdat alles rechtstreeks in je bloed terecht komt ipv eerst door je spijsvertering gefilterd te worden. Zeker met een stof als GHB waarbij juist doseren zo belangrijk is is dit dan ook een duidelijke afrader."
"Het percentage onzuiverheden boeit mij niet, mij boeit het enkel of die onzuiverheden al dan niet schadelijk zijn.. (Ik las ergens anders op internet iets over chinese GBL die trace amounts zware metalen bevat en dergelijke shit)"
"JunkXL zei: -spaceman- zei: ritalin is bewerkte speed, dat is een feit. Klik om te vergroten... Dus dan zouden ze eerst speed maken om het daarna weer te gaan bewerken? That makes no fucking sense... Ghe heb het gevoel dat jij een beetje achter de feiten aandingest het grote verschil tussen de ritalin en speed is dat in ritalin Piperidine zit. En speed bevat Fenylethylamine. de werkzame stoffen in ritalin zijn ontstaan door chemische binding. Speed daarin tegen is een lichaamseigen stof die versterkt word waardoor je in je lichaam de chemische binding krijgt.. duss.. Klik om te vergroten... Een duidelijk geval van het klokje horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.. Amfetamine (=speed) en methylfenidaat (= rilatine) zijn 2 verschillende stoffen die chemisch ergens wel aan elkaar verwant zijn (rilatine is chemisch opgebouwd rond een piperidine-kern, en amfetamine rond een fenethlyamine-kern, wat jij daarover schrijft is echter lulkoek), maar vooral qua werking gelijkenissen vertonen. Qua chemische structuur ligt methylfenidaat zelfs een stuk dichter bij cocaïne dan bij amfetamine. Geen van beiden is een lichaamseigen stof en hun werkingsmechanisme verschilt ook. Rilatine werkt als een norepinephrine en dopamine reuptake inhibitor. Door de heropname tegen te houden zorgt de stof voor een verhoogde concentratie van beide neurotransmitters, amfetamine bereikt hetzelfde effect maar doet dit gewoon door meer dopamine los te laten uit je reserves."
"Ik ga volledig akkoord dat AT een beetje met grote woorden zit te goochelen en de klok wel hoort luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Want de 2 isomeren van de amfetamine-molecule "soorten" noemen is mijns inziens een beetje overdreven vaag. En als de mensen die zeiden niet te begrijpen waar je het over had jouw uitleg lezen zullen ze er nog veel minder van snappen want je maakt het echt nodeloos gecompliceerd. In het kort: amfetamine heeft 2 optische isomeren. Dit zijn moleculen met exact dezelfde chemische formule en volgorde van atomen waarbij het enige verschil zit in de ruimtelijke structuur. Dit verschil zie je dus enkel bij een grafische voorstelling van de molecule. De 2 isomeren van amfetamine zijn elkaars enantiomeer, dit wil zeggen dat ze elkaars spiegelbeeld zijn. Het rechtsdraaiende isomeer is D-amfetamine (= dextroamfetamine) en het linksdraaiende is L-amfetamine (= levoamfetamine). Racemische amfetamine is een mengsel dat voor de helft uit rechtsdraaiende en voor de helft uit linksdraaiende amfetamine bestaat. Bij de meeste stoffen is één van beide isomeren duidelijk actiever, niet alleen bij amfetamine is het rechtsdraaiende isomeer beduidend sterker, ook bij bijvoorbeeld ketamine is het S-isomeer het actievere. Tot zover deze korte chemie 101 : Dit alles heeft trouwens helemaal niets te maken met straatpep, want dat is doorgaans gewoon een mengeling van een hele hoop stimulerende middelen waaronder caffeine, ephedrine, dextroamfetamine, methamphetamine,..."