Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam intraveneus...

Lorazepam intraveneus...

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#1
oh dat is heel aangenaam. Heb afgelopen December om de zelfde reden als jij lorazepam intraveneus. Zakte vrij snel weg toen het goedje naar binnen kwam, een soort droom, half bij half weg, je voelt niks en idd na een half uur kan je weer een beetje staan, de gehele dag heerlijk stoned geweest. ( had wel om wat extra's gevraagd, gezegd dat ik erg veel middelen gebruik en dus wel wat gewend was :wink:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou zorgen dat iemand je komt ophalen als ik jou was :wink:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een spuit Lorazepam, klinkt niet verkeerd
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Ik zou zorgen dat iemand je komt ophalen als ik jou was :wink:
Klik om te vergroten...
dat is wel belangrijk idd, je komt zelf niet thuis, daarvoor ben je te stoned :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraag maar hoeveel je zal krijgen. Ik weet zelf dat ik na 7,5 mg lorazepam onmogelijk wakker kan blijven, en 2,5 mg al goed voel. Dit is wel oraal dan.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van Lorazepam pillen naar Lorazepam spuitjes maken is echt wel zogoed als onmogelijk. Het is niet oplosbaar in water maar bij een spuit doen ze denk ik een binding met bv ethyl en dan is het wel oplosbaar..
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
speedjunky69 zei:
mag ik vragen hoe je de lorazepam oplost want het is slecht water en vet oplosbaar

het heeft streke eiwit bindeng. ik heb wel eens gelezen dat t alcohol redelijk oplost

inform me please! love 2 shoot-up amfetamine en smack maar benzo's moet ik zeker nog proberen...
Klik om te vergroten...

Hoeft toch niet per definitie in water opgelost te zijn om ingespoten te worden?
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pammer zei:
Van Lorazepam pillen naar Lorazepam spuitjes maken is echt wel zogoed als onmogelijk. Het is niet oplosbaar in water maar bij een spuit doen ze denk ik een binding met bv ethyl en dan is het wel oplosbaar..
Klik om te vergroten...

Lijkt me ook ja :tearsofjoy:
Bij pillen zitten er allerlei "onnodige" bindmiddelen tussen.
Diazepam en lorazepam kun je ook voor parenteraal gebruik "kopen" dat zijn andere middelen maar het fijne weet ik er niet van.
Bron: http://www.fk.cvz.nl/
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pammer zei:
Van Lorazepam pillen naar Lorazepam spuitjes maken is echt wel zogoed als onmogelijk. Het is niet oplosbaar in water maar bij een spuit doen ze denk ik een binding met bv ethyl en dan is het wel oplosbaar..
Klik om te vergroten...
idd, lorazepam is wel vloeibaar verkrijgbaar voor intraveneuse toediening bij apotheek.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
je kan ze wel sublinguaal(onder de tong laten oplossen) nemen mijn ervaring is dat de lorazepam zo niet veel anders werkt als gewoon ingeslikt
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe, zag toevallig dit topic terug dus dacht dat ik effe een update deed.
De gastroscopie hebbik nu een aantal weken geleden ondergaan. En het was idd wel is leuk om gedeeltelijk op kosten van de staat stoned te worden:).
Hetgeen wat ze me inspoten bleek niet precies lorazepam te zijn maar iets met merknaam dormicum: http://nl.wikipedia.org/wiki/Midazolam. iets gelijkaardigs dus.

De verpleegster vroeg me na mn eerste spuit of ik al iets voelde, en dat was op dat moment niet echt het geval, dus ik antwoorde "nee". Toen nam ze de telefoon en belde naar de dokter met de vraag of ze nog een spuit mocht geven. Op dat moment begon ik toch al wat te draaien, maar ik dacht, nog efkes normaal doen! :tearsofjoy:
Dus tweede spuit gekregen en vanaf dan is het een groot zwart gat tot het moment dat ik thuis kwam. In die tussentijd hebbik blijkbaar zo stoned als een ei beginnen discussieren met de dokter over de diagnose, was volgens de getuigen blijkbaar wel hilarisch :grin:
Anywayz, volgende dak me herinner is dak gelukzalig thuiskwam en kost wat kost wou genieten van mn stonede middag, spijtig genoeg na enkele ogenblikken weer in slaap gevallen. Ik denk dat die tweede spuit er teveel aan was geweest... :wave:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mwahhh vind dormicum toch wel wat overgewaardeerd maar ik moet tot mn spijt :wink:
erkennen dat ik het nog nooit iv heb gehad....
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mag ik vragen hoe je de lorazepam oplost want het is slecht water en vet oplosbaar

het heeft streke eiwit bindeng. ik heb wel eens gelezen dat t alcohol redelijk oplost

inform me please! love 2 shoot-up amfetamine en smack maar benzo's moet ik zeker nog proberen...
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee ik ben geen hardcore gebruiker die een nieuwe rush zoekt, eigenlijk is het de eerste keer (bij mijn weten) dat ik benzo's toegediend zal krijgen. :grin:
Ik heb nl. een gastroscopie gepland en heb gevraagd om sedatie , en dat is dus wat ze me gaan geven.
Nu vraag ik me af wat ik kan verwachten. Het onderzoek zelf duurt maar enkele minuten, en ik mag na een half uurtje uitslapen naar 't schijnt al naar huis. (moet wel door iemand opgehaald worden). Wat kan ik verwachten voor de rest van de dag? Iemand ervaring? Zal ik de volgende dag weer helemaal de oude zijn? :wave:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#15
avalon zei:
Nee ik ben geen hardcore gebruiker die een nieuwe rush zoekt, eigenlijk is het de eerste keer (bij mijn weten) dat ik benzo's toegediend zal krijgen. :grin:
Ik heb nl. een gastroscopie gepland en heb gevraagd om sedatie , en dat is dus wat ze me gaan geven.
Nu vraag ik me af wat ik kan verwachten. Het onderzoek zelf duurt maar enkele minuten, en ik mag na een half uurtje uitslapen naar 't schijnt al naar huis. (moet wel door iemand opgehaald worden). Wat kan ik verwachten voor de rest van de dag? Iemand ervaring? Zal ik de volgende dag weer helemaal de oude zijn? :wave:
Klik om te vergroten...
Weet je precies hoeveel je zal toegediend worden?
Eerlijk gezegd vind ik Lorazepam een zeer straffe medicatie... Als ik 2.5mg inneem, zonder tolerantie heb ik veel wilskracht nodig om wakker te kunnen blijven...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Twee spuiten dormicum is inderdaad veel. Lorazepam is heel wat anders als dormicum. Dormie is een paardenmiddel .... daar spuit ik agressieve clienten binnen notime mee plat en we mogen dat alleen gebruiken in uitertste nood. Need i say more?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."