hehe, zag toevallig dit topic terug dus dacht dat ik effe een update deed.
De gastroscopie hebbik nu een aantal weken geleden ondergaan. En het was idd wel is leuk om gedeeltelijk op kosten van de staat stoned te worden
![:)]()
.
Hetgeen wat ze me inspoten bleek niet precies lorazepam te zijn maar iets met merknaam dormicum:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Midazolam. iets gelijkaardigs dus.
De verpleegster vroeg me na mn eerste spuit of ik al iets voelde, en dat was op dat moment niet echt het geval, dus ik antwoorde "nee". Toen nam ze de telefoon en belde naar de dokter met de vraag of ze nog een spuit mocht geven. Op dat moment begon ik toch al wat te draaien, maar ik dacht, nog efkes normaal doen!
Dus tweede spuit gekregen en vanaf dan is het een groot zwart gat tot het moment dat ik thuis kwam. In die tussentijd hebbik blijkbaar zo stoned als een ei beginnen discussieren met de dokter over de diagnose, was volgens de getuigen blijkbaar wel hilarisch
Anywayz, volgende dak me herinner is dak gelukzalig thuiskwam en kost wat kost wou genieten van mn stonede middag, spijtig genoeg na enkele ogenblikken weer in slaap gevallen. Ik denk dat die tweede spuit er teveel aan was geweest...
