Nou ik heb gisterenavond omdat ik merkte dat als ik na het nemen van drie bommetjes weer nachtje door zou doen , dat het dan niet zo'n leuke nacht had geweest.
Dus besloot ik een uurtje nadat ik me laatste bommetje Pep van pakweg 150 mg - 200 mg het toch maar rustig aan te doen en eventueel gewoon te gaan slapen.
Natuurlijk is dit een onmogelijke opdracht om dit zondere enige kalmeringsmiddelen t e doen , normaal drink ik dan een sixpack halve liters leeg maar aangezien deze niet in huis is heb ik maar drie pilletjes (7,5 mg per pilletje) van m'n ma haar Imovane naar binnen te werken en ik moet zeggen het was wel een redelijk goed gevoel want ik kan me niet eens herinneren wat er na 0:00 gebeurt is , ben dus blijkbaar als een blok in slaap gevallen en dit na drie bommetjes speed van minstens 150 mg per bommetje
Wat ik me wel meen te herinneren is dat ik een enorme evenwichtstoornis had , dus recht lopen was er niet bij terwijl ik geen druppel alcohol heb aangeraakt gisteren.
Nu is mijn vraagje aan jullie Benzo fans , ook al heb ik niet echt een Benzo genomen aangezien Imovame geen benzodiopaten bevat , is de werking vermoed ik wel hetzelfde. Dus wat vinden jullie dan zo vet aan middel waar je licht duizelig van wordt , evenwichtsstoornisen ,krijgt en er zo kalm en rustig van wordt dat je gewoon in slaap valt. Er is toch ook totaal geen euforische rush of trip?
Voor mensen met een slaapstoornis of die moeilijk kunnen inslapen is het zeker een goed medicijn maar zie niet in dat de gemiddelde jongeman of jongevrouw zich hiermee hoeft bezig te houden. Soms hoor ik het zelfs van dat 16 jarige gozers enz. hiervan gebruik maken , recreatief dan. Dan denk ik wtf?! Op zo'n jonge leeftijd zou je juist iets oppepends en opkickends willen gebruiken om al je energie kwijt te spelen en niet Benzo pillen slikken waar je suf en wazig van wordt met als resultaat dat je een soort van winterslaap aan het doen bent en in de zomer geniet van een verlengde siësta .
Maar Benzo's zijn top voor bv oudere mensen die meestal moelijk hun slaap kunnen vatten , mensen van alle leeftijden met slaapstoornissen , mensen met depressie's etc.
Ik ben dan wel niet een goed voorbeeld aangezien ik het dan weer gebruik om door de Speed weer geen nachtje door te moeten doen maar gewoon ook me bed inkruip , beetje om de neveneffecten van het middel te onderdrukken :P
Maar ik wil gewoon nog met een gezonde strakke kop de dag doorbrengen en niet als een stijfgesnoven of stijfgedropte gozer door de dag gaan die soms dan nog geregeld paranoide en té alert is .
Greets,
NorthEnglishGabber aka Gabberkopje