Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vader verslaafd?

Mijn vader verslaafd?

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lynn maakt zich vooral zorgen om haar moeder, dat is wel duidelijk... Dat zal ook blijven als je uit huis bent??? Praat goed met je moeder hierover, zoals al gezegd...

Ps, Curtis: Je bent een aanwinst voor dit forum! Hoop nog veel meer posts hier van je te lezen!
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
flikker hem gewoon buiten,
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Junk Deluxe zei:
flikker hem gewoon buiten,
Klik om te vergroten...
en dan wil jij zeker naar binnen,..letterlijk en figuurlijk :kots:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het vreemd dat hij constant maar medicatie kan blijven bijbestellen zonder eens een evaluatie met de huisarts :confused: De huisarts waar ik werk signaleert zoiets toch wel en gaat een gesprek aan en bouwt af.....
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
it'sme zei:
Ik vind het vreemd dat hij constant maar medicatie kan blijven bijbestellen zonder eens een evaluatie met de huisarts :confused: De huisarts waar ik werk signaleert zoiets toch wel en gaat een gesprek aan en bouwt af.....
Klik om te vergroten...

Ken je 'corrupte' dokters?
Hier in Gent heb je een dokter die je voor niets een ziektebriefje schrijft.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
endor zei:
it'sme zei:
Ik vind het vreemd dat hij constant maar medicatie kan blijven bijbestellen zonder eens een evaluatie met de huisarts :confused: De huisarts waar ik werk signaleert zoiets toch wel en gaat een gesprek aan en bouwt af.....
Klik om te vergroten...

Ken je 'corrupte' dokters?
Hier in Gent heb je een dokter die je voor niets een ziektebriefje schrijft.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha ja! Ik ken er ook zo een (misschien de zelfde) ergens in de Brugse Poort. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
endor zei:
it'sme zei:
Ik vind het vreemd dat hij constant maar medicatie kan blijven bijbestellen zonder eens een evaluatie met de huisarts :confused: De huisarts waar ik werk signaleert zoiets toch wel en gaat een gesprek aan en bouwt af.....
Klik om te vergroten...

Ken je 'corrupte' dokters?
Hier in Gent heb je een dokter die je voor niets een ziektebriefje schrijft.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha ja! Ik ken er ook zo een (misschien de zelfde) ergens in de Brugse Poort. :grin:
Klik om te vergroten...

Hmm , die die ik ken bevind zich aan 't rabot :grin:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#8
....[/quote]

Ken je 'corrupte' dokters?
Hier in Gent heb je een dokter die je voor niets een ziektebriefje schrijft.[/quote]
Hahahahaha ja! Ik ken er ook zo een (misschien de zelfde) ergens in de Brugse Poort. [/quote]

Hmm , die die ik ken bevind zich aan 't rabot :grin:[/quote]
gaat dat dan zo makkelijk in belgie,..of moet je dan die persoon wat -cash - geven,..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik doe mijn best zei:
....
Klik om te vergroten...

Ken je 'corrupte' dokters?
Hier in Gent heb je een dokter die je voor niets een ziektebriefje schrijft.[/quote]
Hahahahaha ja! Ik ken er ook zo een (misschien de zelfde) ergens in de Brugse Poort. [/quote]

Hmm , die die ik ken bevind zich aan 't rabot :grin:[/quote]
gaat dat dan zo makkelijk in belgie,..of moet je dan die persoon wat -cash - geven,..[/quote]

Neen dat zijn gewoon dokters die hun niets aantrekken van de regels.
L
LynLid
01-01-2024, 00:00
#10
@ endor
ik ken ze niet maar het zal zo kunnen dat hij ze daar haalt

hij zegt dat hij het twee jaar niet meer die medicijnen slikte maar dat hij van de week ergens naar de dokter is geweest en dat die zei dat hij het beter wel weer gebruiken kan... de reden alleen heeft hij niet gezegd.
en ook raar dat hij het wel nog slikte zelf gezien... (en nee het was niet iets anders)

maarjah ik vraag mezelf nu af waarom ik me daar eigenlijk überhaupt nog druk over maak...
L
LynLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo ik weet niet echt waar ik dit moet neerzetten.

Ik had eigenlijk een vraag.
Mijn stiefvader heeft heel lang een hernia gehad, waar hij veel medicijnen voor moest nemen.

nu (5 jaar later) is hij van die hernia af maar hij slikt nog steeds heel erg veel pillen waar onder diazepam, cetirizine en tramadol. (geen kennis van medicijnen)

ik weet dat je van sommige medicijnen af moet kicken maar 5 jaar lang lijkt mij een beetje heel erg lang.

is hij verslaafd?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja.
L
LynLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat is duidelijk
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die medicijnen die hij neemt zijn sowieso al redelijk verslavend zeker die pam dus is de kans groot dat hij er inderdaad verslaafd aan is.
L
LynLid
01-01-2024, 00:00
#15
okay ja dat hoorde ik ook al vandaar dat ik het vroeg...

hij is ook best wel agressief de laatste tijd ik weet niet of dat er mee te maken heeft?
L
LynLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ik heb het idee dat hij agressief wordt als hij het niet neemt, maar ik ben niet altijd thuis dus ik weet niet altijd wanneer hij slikt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lyn zei:
okay ja dat hoorde ik ook al vandaar dat ik het vroeg...

hij is ook best wel agressief de laatste tijd ik weet niet of dat er mee te maken heeft?
Klik om te vergroten...
Dat weet ik niet, maar is hij agressief als hij ze neemt of als hij ze niet neemt?
Het is logisch dat hij dat is als hij ze niet neemt omdat hij er verslaafd aan is natuurlijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lyn zei:
nou ik heb het idee dat hij agressief wordt als hij het niet neemt, maar ik ben niet altijd thuis dus ik weet niet altijd wanneer hij slikt.
Klik om te vergroten...
Dan is het wel heel duidelijk dat hij verslaafd is. Ik weet niet in hoeverre dat je hem daarover kunt aanspreken natuurlijk maar ik zou het toch overwegen.

Voor de rest zal ik mijn expertise moeten delegeren naar andere leden van dit forum die ervaring hebben met dit soort drugs. Ikzelf heb het nog nooit gebruikt dus die andere personen zullen daar beter in zijn om je te kunnen vertellen hoe het juist in elkaar zit.

Veel succes iig!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lyn zei:
nou ik kan eigenlijk helemaal niet goed met hem praten en ook niet zo goed met hem overweg...

maar we leven toch met ze allen in 1 huis dus ik ben wel van mening dat het belangrijk is.
toen hij te horen kreeg dat ik aan het experimenteren was werd hij echt heel erg kwaad.

maar in ieder geval bedankt
Klik om te vergroten...

Zo typisch en hypocriet van hem om kwaad te worden als hij zelf drugs neemt. :rolleyes:
Misschien moet je het er eens met je moeder over hebben, zij zal het waarschijnlijk beter kunnen overbrengen en zo hou je jezelf er eigenlijk een beetje buiten.
L
LynLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja...
het probleem is alleen dat me moeder niet erg sterk in haar schoenen staat :(

maarjah... het is een lastige situatie maar over een paar manden ben ik het huis uit dus dat scheeld wel weer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."