Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben ik blij dat ik dit hier allemaal lees... dacht dat ik allen debiele toeren uitstak dronken ik hou ervan omdat ik veel sociaaler en losser ben, ik haat het omdat ik altijd mn geld er door zuip en de dag nadien precies onder een trein heb gelegen"
"het is idd heel makelijk extisi, drank word bij mij beetje een probleem in het weekend, word er constant mee geconfronteerd en kan er niet afblijven resultaat is dat ik dan steeds toeren uithaal en dronken in de auto stap. oplossing is om meer thuis te blijven in het weekend maar is geen simpele voor iemand die graag weg gaat. betrap er mij ook op dat als ik dronken ben steeds cocaine moet hebben. moet mss maar iets anders beginnen doen om verveling tegen te gaan"
"witte wijn :P kan geen pilletje vinden"
"mss was je pitta gewoon te warm als je die al trippen aan het vreten waard"
"omg! over een bad trip gesproken"
"Re: LSD, het zesde zintuig: grensoverschrijding en compilati heb dit weekend geloof ik een reportage over lsd gezien op tv was echt wel interesant om te zien hoe het ontstaan is enz"
"pfffft' meer dan 24u wakker zijn... waar hou je je dan mee bezig? zou me beginnen vervelen deed het vroeger wel eens met vrienden maar zou het niet meer willen nu en daarbij na 24u werkte de pep niet meer mocht snuiven wat ik wou ik viel gewoon in slaap"
"lekker chil gevoel samen met vrieninn time out........................."
"lijkt me stevig gaan als je tmij vraagt :P zelf heb ik ook al op auto pilot naar huis gereden en van niets meer weten al was dit onder invloed van x & alcohol. geluk dat je geen ongeluk hebt gehad"
"leuke meiden zouden meer mensen moeten doen zon filmpjes maken"