Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsongelofelijke bad trip of...?

ongelofelijke bad trip of...?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi everyone, dit is mijn eerste geschreven tripreportje, so bare with me :wink:

tot op vandaag weet ik nog steeds niet wat er exact allemaal gebeurd is. Ik schrijf dit tripreportje om mijn gedachten een beetje te kunnen ordenen.
Ik ben nog nooit zo diep gegaan op truffels, maar laat ik maar beginnen met het begin.

3 vrienden en ik hadden besloten om elk 16g dragons dynamite te pakken (pajateros) zaterdagavond 1 mei.
B. zorgde voor de truffels en we gingen trippen bij D. thuis.
Rond 18u zaten D, J, B en ik rond de tafel. B haalde de truffels boven, maar deze zaten allemaal samen in 1 zakje. Niemand van ons had een weegschaal...
Dom van ons, maar we hebben de porties op zicht verdeeld. B had nog een 6g extra gekregen van de smartshop en gooide die ook maar op het bord.
Dus in totaal lag daar zo'n 70g truffels. Achteraf gezien heb ik veel te veel opgegeten, de porties waren zeker niet evenredig verdeeld. (Ik had zeker +20g op)
We beginnen de truffels op te eten, heel lang en goed kauwen en doorspoelen met Orangina voor de smaak.
Nog geen halfuur daarna begin ik de eerste effecten al te voelen. Wtf denk ik...dit gaat rap.
Ik probeer nog rap een playlist samen te stellen met D op zijn laptop terwijl B en J een joint rollen op tafel.
Snel ga ik de zetel zitten, want kleuren begonnen al te vervormen en alles begon te bewegen. Ik probeer nog een slokje te nemen van mijn glas, maar dit bleek al zeer moeilijk te gaan. Mijn glas straalde een zeer fel gele kleur uit. B, D en J stonden buiten de joint te roken en met veel moeite ga ik tot aan de deur.
Ik zeg tegen hen dat ik waarschijnlijk zeer hard zal gaan vanavond, want hun gezichten begonnen al te vervormen, alle kleuren liepen door elkaar. De wolken aan de lucht zagen er sprookjesachtig uit, de koude voelde intens aan.
Ik ga naar binnen en zit terug neer in de zetel. Iets later komen ook B, D en J er bij zitten.

Vanaf hier is alles nogal wazig. Ik herinner me alleen maar kleine stukjes.
Wat ik mij nog herinner: mijn rode tshirt zag er ongelofelijk fel uit en straalde meters ver. De visuals van winamp op D's tv liepen door heel de kamer. De muren stonden plots heel dicht en dan plots terug heel ver. Was het nu donker of licht buiten? Geen idee. Ik kon mij nergens meer op concentreren.
Mijn armen zagen er ongelofijk raar uit, bijna alien-achtig. In mijn jeans zag ik bewegende patronen, tempels, gebouwen, gezichten.
De glazen die op tafel stonden veranderden constant van plaats. D die naast mij zat en in het echt redelijk klein is, had plots heel lange oranje armen en benen. B en J hun hoofden zagen er heel freaky uit.
Ze sproken een taal die ik niet verstond, alleen af en toe hoorde ik een woordje Nederlands waar ik dan op probeerde te reageren. Maar volgens hun sloeg ik alleen maar wartaal uit ( hoorde ik achteraf ). Ik bleef maar in mijn gedachten herhalen dat ik aan het trippen ben, binnen paar uur ben ik terug normaal.

Vanaf dan is het total blackout...

Ik werd wakker in mijn bed thuis rond 23u. Hoe de hell ben ik hier terechtgekomen?? Is alles een droom geweest??
Ik had het gevoel dat ik uit een trip ontwaken ben die 10 jaar heeft geduurd. Mijn vriendin, mijn vrienden, mijn werk, alles wat ik tot nu toe gedaan heb, alles is een droom geweest??!!
Ik heb mij nog nooit zo verward en alleen gevoeld.
Gewoon ogen dicht doen en gaan slapen zei ik tegen mezelf opnieuw en opnieuw. Als je morgen wakker wordt is alles terug beter.
Natuurlijk lukte dit niet, mijn gedachten raasden aan 200km/h. Was dit nu terug realiteit? Ben ik deze avond nu echt bij D thuis geweest om te trippen?
Hoe ben ik terug thuis geraakt? Ik herinner mij niet dat ik met de auto terug naar huis gereden ben?
Tot 5u snachts heeft het geduurd voor ik eindelijk ben opgestaan uit bed om alles te controleren. Ik check mijn gsm, blijkbaar heeft iedereen mij proberen te bellen. Verschillende berichten van mijn vriendin die heel ongerust was, blijkbaar heb ik haar proberen te bellen rond 22u.
Ik bel naar D, geen antwoord meer. Dan bel ik naar J die gelukkig antwoordt. Hij was zeer opgelucht om te horen dat ik goed ben thuis geraakt.
Hij verteld dat ik zeer hard getript heb, dat hij mij een paar keer heeft tegengehouden om naar huis te rijden. Maar blijkbaar was ik dan toch plots weg.
Ik zat volledig in mijn eigen droomwereld, was niet meer vatbaar voor realiteit.
Eigenlijk was dat best gevaarlijk, ik ben volledig op automatische piloot naar huis gereden. Tot op vandaag weet ik nog steeds niet wat er allemaal gebeurd is onderweg.

Wat ik mij nu terug herinner, door te praten met B, J en D, is dat ik mij constant afvroeg waarom we bij D thuis waren.
De trip is niet echt, we hebben het ons gewoon zelf wijs gemaakt. Waarom vertrek ik niet gewoon? Het was gewoon allemaal een grap, snap out of it. Rij terug naar huis! Jij bent de eerste om te beseffen wat er echt gebeurd is, wat de waarheid is, zoiets als trippen bestaat niet. Ga naar huis, het lukt je wel...


Anyway, toch heb ik besloten dat dit niet echt een bad trip was. (alhoewel het zeer fout kon aflopen )
Ik ben terug zeer dankbaar voor mijn leven, mijn vriendin, vrienden, job...
Om te beseffen dat alles toch echt is en dat het toch allemaal geen droom was, was de grootste opluchting van mijn leven. Het valt moeilijk te beschrijven.

Mijn excuses voor de grote lap tekst, ik weet niet of het allemaal wel zo interessant is om te lezen, maar ik wou dit toch delen met jullie :)
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#2
lijkt me stevig gaan als je tmij vraagt :P
zelf heb ik ook al op auto pilot naar huis gereden en van niets meer weten al was dit onder invloed
van x & alcohol. geluk dat je geen ongeluk hebt gehad :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow je hebt een rare ervaring gehad op truffels :openmouth: Zo hard out gaan? Nog nooit meegemaakt of van gehoord. Vrij apart :P

Wel raar dat je vrienden je niet gedwongen hebben om daar te blijven, ik had je zonodig zelfs vastgebonden :P In die toestand laat je iemand niet achter het stuur kruipen...

Maar goed, mischien volgende keer ietjes minder doen? En dan langzaam opbouwen? Je hebt nu wel ondervonden denk ik dat psychedelica geen speelgoed zijn :) Meer is niet altijd noodzakelijk beter! Leer je les hier maar uit.
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#4
les geleerd :P
maar toch blijf het vreemd, nog nooit ben ik zo hard gegaan op paddos/truffels :confused:
en ik heb daar toch al wat ervaring mee

by the way, ze hebben mij 1x proberen tegen te houden om te vertrekken, maar natuurlijk waren zij ook allemaal keihard aan het trippen
eigenlijk stom om geen sitter bij ons te hebben, maar we dachten dat we safe waren daar in D's huis waar we al zoveel keren getript hebben.
alle trips daarvoor hebben we nog nooit nood gehad aan een sitter :rockband:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
kenneh zei:
maar toch blijf het vreemd, nog nooit ben ik zo hard gegaan op paddos/truffels :confused:
en ik heb daar toch al wat ervaring mee
Klik om te vergroten...

Het moest er een keer van komen... (bijna) iedereen komt wel eens op het punt dat hij/zij denkt: hmmm, nu ben ik te ver gegaan/heb ik teveel genomen. Bij natuurlijke producten gebeurt dit al iets rapper omdat je dat nooit helemaal perfect kan doseren.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
kenneh zei:
maar toch blijf het vreemd, nog nooit ben ik zo hard gegaan op paddos/truffels :confused:
en ik heb daar toch al wat ervaring mee
Klik om te vergroten...

Het moest er een keer van komen... (bijna) iedereen komt wel eens op het punt dat hij/zij denkt: hmmm, nu ben ik te ver gegaan/heb ik teveel genomen. Bij natuurlijke producten gebeurt dit al iets rapper omdat je dat nooit helemaal perfect kan doseren.
Klik om te vergroten...
volkomen mee akkoord :wink:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
heftige en bizarre ervaring zeg!
lijkt me heel uniek om mee te maken, beangstigend en tof tegelijk


offtopic: waar zijn de dragons dynamite te halen met een beetje goed kwaliteit, liefst in noord-holland?
heb er in diverse smartshops in a'dam naar gevraagd maar kon ze nergens krijgen
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#8
op het moment zelf ( tijdens het wakker worden ) zeer beangstigend ja :)
maar achteraf gezien wel een speciale ervaring

wij kopen ze in Sluis, maar das natuurlijk niet echt noord-Holland :grin:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
KoxBox zei:
kenneh zei:
maar toch blijf het vreemd, nog nooit ben ik zo hard gegaan op paddos/truffels :confused:
en ik heb daar toch al wat ervaring mee
Klik om te vergroten...

Het moest er een keer van komen... (bijna) iedereen komt wel eens op het punt dat hij/zij denkt: hmmm, nu ben ik te ver gegaan/heb ik teveel genomen. Bij natuurlijke producten gebeurt dit al iets rapper omdat je dat nooit helemaal perfect kan doseren.
Klik om te vergroten...
volkomen mee akkoord :wink:
Klik om te vergroten...

Helemaal waar! Maar meestal leer je er meer van dan alleen 'de volgende keer minder nemen', dat is dan het fijne er wel weer aan.
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#10
trojan.exe zei:
offtopic: waar zijn de dragons dynamite te halen met een beetje goed kwaliteit, liefst in noord-holland?
heb er in diverse smartshops in a'dam naar gevraagd maar kon ze nergens krijgen
Klik om te vergroten...

in haarlem in de state of mind in de kleine houtstraat naast de revert :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."