Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer met XTC.

Mijn eerste keer met XTC.

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#1
leuk report!
altijd leuk om te lezen die eerste aanraking met xtc :) ongelofelijk he wat zo´n klein pil!etje teweeg kan brengen :grin:
P
PlaymaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
die drug is veel te leuk :P
de 1ste keer is gewoon '1 van de beste' vooral omdat je niet weet wat je moet verwachten en dan BAM slaat hij aan, en dan ben je ook gewoon helemaal happy.
op een feestje is het zeker stoer, maar om het thuis te doen vind ik ook echt laggen. ken vele mensen die er veel slikken op een avond en gaan hallucineren, is mezelf nog niet gelukt maar ik zeg er geen nee tegen :P maar toch word er vaak gezecht van de mensen die het gebruiken dat het niet verslavend is. ik weet niet of dat waar is, omdat je daarna toch bij veel feestjes zin hebt in un :xtc: maja dat je daar op doortrekt elke dag dat denk ik ook niet, dat houd je niet vol.
wel vet report ik kijk alweer terug naar mijn 1ste keer (freefunk in venlo) en als je dan bekende tegenkomt die er ook geen nee tegen zeggen hoor je al gouw; ben je der goed aan :P
als je een beetje in dat wereldje zit verbaast het je toch van somigge personen, en dat vind ik helemaal stoer :P
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#3
@thunder-droopy

Dankje wel!
Het effect lijkt gewoon niet mogelijk, dat is hoe ik het ervaar. Gewoon hemels :grin: .

@ UeWEclipse

Dankje wel! :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Playmaat zei:
die drug is veel te leuk :P
de 1ste keer is gewoon '1 van de beste' vooral omdat je niet weet wat je moet verwachten en dan BAM slaat hij aan, en dan ben je ook gewoon helemaal happy.
op een feestje is het zeker stoer, maar om het thuis te doen vind ik ook echt laggen. ken vele mensen die er veel slikken op een avond en gaan hallucineren, is mezelf nog niet gelukt maar ik zeg er geen nee tegen :P maar toch word er vaak gezecht van de mensen die het gebruiken dat het niet verslavend is. ik weet niet of dat waar is, omdat je daarna toch bij veel feestjes zin hebt in un :xtc: maja dat je daar op doortrekt elke dag dat denk ik ook niet, dat houd je niet vol.
wel vet report ik kijk alweer terug naar mijn 1ste keer (freefunk in venlo) en als je dan bekende tegenkomt die er ook geen nee tegen zeggen hoor je al gouw; ben je der goed aan :P
als je een beetje in dat wereldje zit verbaast het je toch van somigge personen, en dat vind ik helemaal stoer :P
Klik om te vergroten...

Het is idd stoer om drugs te gebruiken :confused:
P
PlaymaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee zo bedoel ik het niet :P ik ga er niet ruig mee lopen doen ofzo, maar ik vind het gwoon grappig, leuk, lagge. daar gebruik ik de uitdrukking stoer voor.
net als dat ik mijn auto stoer vind :wink: en niet om stoer mee te doen of zijn, maar meer dat ik het vet vind. snapt u :P
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo beste mensen,

Dit is mijn eerste post en meteen een leuke :)

Wat ik nam: Blauwe Batman 130MG.
Waneer: 1 jaar terug.
Hoeveel personen: 5, 2 mensen inclusief mijzelf namen het.

Ik weet het nog als de dag van gisteren, een vriend van mij had het met mij erover dat hij aan XTC kon komen. Ik was verbaasd maar ook heel nieuwsgierig dus ik zei, ik wil er wel eentje. Zo gezegd zo gedaan en een week later hadden wij afgesproken dat hij 20:00 uur bij mij zou zijn.

Eenmaal boven op mijn kamer en drinken gepakt te hebben namen wij het (hemelse pilletje) tot ons toe. Rond 20:30 kwamen er nog een paar vrienden aan wie wij hadden verteld dat wij 'het' zouden nemen. Ik was een beetje zenuwachtig, maar naar een beetje tv te hadden gekeken gingen de zenuwen weg.

Rond 21:00 sloeg het in, ik dacht bij mijzelf "wow wat voelt dit lekker zeg". Ik vroeg aan mijn vriend of hij al wat voelde en ja hoor hij voelde zich ook lekker. Ik rekte mij een paar keer uit en dat voelde ook hemels. Dit gevoel werd alleen maar sterker en ik werd warm, en had de zin om te gaan staan en praten.

Normaal ben ik een heel rustig persoon die niet veel praat maar nu kon ik er niet mee stoppen. :grin:
Ik vroeg aan al mijn vrienden de hele tijd "praat ik snel, praat ik snel". Hun lagen helemaal in een deuk want ik bleef maar doorpraten en oh jee wat voelde alles toch goed en vond iedereen helemaal fantastisch.

Rond 22:00 na veel gepraat had ik zin in wat hardstyle en zette mijn favorieten nummer op. Ik ging helemaal los op de muziek en het voelde, het voelde gewoon perfect. Alsof ik nog nooit zoveel geluk had en dit ging gepaard met seksuele tintelingen door mijn hele lijf, in andere woorden. Ik werd geil. Och jongen zei ik tegen mij vrienden die niet hadden genomen, als jullie dit zouden voelen wat ik zou voelen jeetje. Mijn andere vriend die ook genomen had liep de hele tijd rond in mijn kamer met een big smile en zei opeens: kom, zullen we even naar buiten gaan? Ik wil lopen". Daar had ik ook wel zin in en hup daar gingen wij.

Na even een lege fles met water te vullen en gedag te hebben gezegd tegen mijn vader. Eenmaal buiten voelde de frisse lucht heerlijk, of het koud was buiten wist ik niet. Ik voelde het niet. Na een paar rondjes te hebben gelopen en nog een paar mensen aangesproken te hebben op straat (die ik helemaal niet kenden) gingen wij weer naar binnen. Rond 23:30 nog even lekker tv kijken en nog even hebben lopen stampen op wat muziek. Ging ik nog even snel onder de douche want ik zweette mij dood van dat spul. Oh jee wat was dat ook weer heerlijk. Rond 0:00 gingen we richting het centrum ik voelde naarmate wij dichterbij dat het gevoel al minder aan het worden was, maar ik voelde mij nog steeds heerlijk. Toen wij er eenmaal waren was het gevoel zowat helemaal weg en was het ook saai in de stad. Mijn vriend die nog een halfje had bijgenomen ging helemaal los als een malle :grin:
We hadden al afgesproken dat hij bij zou blijven overnachten.
We kwamen ongeveer rond 4:00 thuis denkend aan een heel geslaagde avond/nacht.

Ik heb het na mijn eerste aanvaring ermee nog een aantal keer gedaan, maar die Blauwe die ik deze avond had heb ik nooit meer kunnen krijgen. Nu al een tijdje ermee gestopt omdat de connectie van de vriend van mij jammer genoeg ermee gestopt is.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. :grin:

Robin

EDIT: Ik heb even dat nummer er bijgezet, misschien voor de liefhebbers. :grin:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JJKdtPH4wXA&feature=related[/youtube]
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#7
en wat zie je je vrienden/innen dan oooo zo graag :grin:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerste keer XTC, denk voor iedereen wel het beste :tongueout:.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Altijd leuk om te lezen hoe de eerste keer van mdma/xtc is!
Herken er ook zat van bij mezelf de eerste keer. ; vooral het niet kunnen stoppen met praten en zo ineens losgebroken uit een kooitje te zijn. Fijn dat het een leuk/fijne ervaring was!!
Hou het speciaal zo blijf je de echte feeling ook houden :hearteyes:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
yes long time ago...

1e keer xtc!!! weet da nog echt goed..
ik en nog een paar gingen naar parkzicht in r'dam,

Het was de avond(+nacht) van me leven :P ...
gewoon ONGELOOFLIJK!!!!
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de leuke reacties!

@25tolife

Ja zekers, heb het gevoel nu al een tijdje niet meer mee kunnen maken jammer genoeg.
Geen dealer meer. :smilingimp:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi Report

Blijft leuk om te lezen wat iedereen van de eerste keer XTC vind, was elke keer maar zoals de eerste hehe.
Allowel ik nu nog steeds versteld sta van het effect :hearteyes:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#13
klinkt awesome, voor mij was de tweede en meest recente keer echt mind blowing,
reportje staat er nog wel is maar paar dagen oud voor de geïnteresseerden.
prachtig goedje dat MDMA :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."