Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc & een verkoudheid

xtc & een verkoudheid

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja het is weer zo ver, een mooie snotterneus (verkoudheid) :)
en nu vanavond bij vrienden juist een vooraad liggen
hebben jullie al gebruikt tijdens een verkoudheid?
vriendin van me beweert de dag nadien van haar verkoudheid bijna vanaf te zijn geweest :rolleyes:
ben benieuwd... :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je verkouden bent kan een sauna ook wonderen verrichten, omdat je het enorm warm hebt en je daardoor een hoop uitzweet. Bij MDMA zweet je ook een hoop uit, dusja... :)
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen ervaringen...? :grin:
gewoon doen zal wel zien als ik op wonderbaarlijke manier genees :rock:
of.... :kots: :P
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb het al 2x mee gemaakt.....verkoudheid loopneus.....gee probleem om X te nemen......nadien verkoudheid ook weg :grin: ....zou eigenlijk op doktersrecept moeten :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan in ieder geval geen kwaad.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
taurus zei:
geen ervaringen...? :grin:
gewoon doen zal wel zien als ik op wonderbaarlijke manier genees :rock:
of.... :kots: :P
Klik om te vergroten...
Jeetje, na 20 minuten nog geen reacties? Sorry dat ik zo laat reageer hoor, maar ik heb wel eens pep gebruikt bij een verkoudheid en ongetwijfeld ook x. Het wordt er niet erger van. Met pep vind ik het dan nog wel fijn dat ik veel slijmpjes kan ophoesten :P
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#7
het is dus waar :) voel me veel beter,
heb goed geslapen ook :grin:
:xtc: zou idd een verkoudheids recept moeten zijn :tearsofjoy:
heb er wel geen :beer: bij gedronken anders had ik zeker en vast nog een kater ook.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
taurus zei:
ja het is weer zo ver, een mooie snotterneus (verkoudheid) :)
en nu vanavond bij vrienden juist een vooraad liggen
hebben jullie al gebruikt tijdens een verkoudheid?
vriendin van me beweert de dag nadien van haar verkoudheid bijna vanaf te zijn geweest :rolleyes:
ben benieuwd... :grin:
Klik om te vergroten...
ja dat heb ik ook wel eens gehad, door het zweten enzo kwam mn verkoudheid helemaal los
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je verkouden bent, gewoon een keertje overslaan. je bent niet voor niets verkouden (minder weerstand en zo)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben al van kleins af aan heel vaak verkouden maar bij mij heeft het nog nooit wat uitgemaakt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."