#1
Hey,
Ik heb gister voor het eerst xtc gebruikt.. heb eerst een halve genomen en na 1,5 uur nog een halve. Toen zijn we naar de stad gegaan en het gevoel was totaal niet wat ik had verwacht.. helemaal aan het begin kreeg ik echt een hele erge praatkick maar daarna voelde ik me helemaal niet opgewekt, mn ogen waren wel heel groot maar had totaaal geen zin om te dansen, het voelde alsof iedereen me aankeek en iedereen om me heen maakte me depressief.. na een tijdje had ik 1 suikerklontje genomen en kreeg ik ongeveer 5 minuutjes een beter gevoel, moest iedereen knuffelen en was even heel erg blij.. daarna was ik weer depressief en iedereen die aan het dansen was maakte me heel verdrietig, na 2 uur ofzo werd dat depressiefe gevoel wat minder en wou ik alleen maar zitten en naar mensen kijken.. en een beetje praten.. ik voelde me heel alleen, en heb de hele avond helemaal niet gedanst.. ik heb overal op internet opgezocht of andere mensen een dergelijke ervaring hebben gehad maar kan het nergens vinden. is dit normaal? heb ik iets verkeerd gedaan? ben benieuwd...![:confused:]()
oh trouwens, nu, de morning after dus, hebben de meeste mensen geen honger.. ik heb daar ook totaal geen last van.. heb net 2 broodjes gegeten. en heb nu ook niet echt een depressief gevoel ofzo
..
Ik heb gister voor het eerst xtc gebruikt.. heb eerst een halve genomen en na 1,5 uur nog een halve. Toen zijn we naar de stad gegaan en het gevoel was totaal niet wat ik had verwacht.. helemaal aan het begin kreeg ik echt een hele erge praatkick maar daarna voelde ik me helemaal niet opgewekt, mn ogen waren wel heel groot maar had totaaal geen zin om te dansen, het voelde alsof iedereen me aankeek en iedereen om me heen maakte me depressief.. na een tijdje had ik 1 suikerklontje genomen en kreeg ik ongeveer 5 minuutjes een beter gevoel, moest iedereen knuffelen en was even heel erg blij.. daarna was ik weer depressief en iedereen die aan het dansen was maakte me heel verdrietig, na 2 uur ofzo werd dat depressiefe gevoel wat minder en wou ik alleen maar zitten en naar mensen kijken.. en een beetje praten.. ik voelde me heel alleen, en heb de hele avond helemaal niet gedanst.. ik heb overal op internet opgezocht of andere mensen een dergelijke ervaring hebben gehad maar kan het nergens vinden. is dit normaal? heb ik iets verkeerd gedaan? ben benieuwd...
oh trouwens, nu, de morning after dus, hebben de meeste mensen geen honger.. ik heb daar ook totaal geen last van.. heb net 2 broodjes gegeten. en heb nu ook niet echt een depressief gevoel ofzo
..