Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb hier geen ervaringen mee want ik ben nogal anti-coke omdat het zooooo nep is allemaal, tering hee. Maar goed, heb het wel gedaan dus weet waar ik over praat, en ik reply hierop... om je succes te wensen"
"pjotr zei: ik maak altijd een theezakje open en haal de thee eruit, doe de wiet erin -dichtnieten-in het kokend, water ff laten koken en drinken maar!!!!!!!! werk goed voor mensen die niet roken.... Klik om te vergroten... Veel THC blijft achter in het zakje en er moet idd boter of melk (d0h!) in de thee. Het beste kan je dus zo'n theedinges kopen die je kan openschroeven en daar de weed in doen, etc. etc."
"me too. Hmm... 't is nu 9.44... ben al nie stoned meer van die joint van vanmorgen voor schooltijd en ik kan 't goed hebben hoor, vind 't heeeeerlijk en school of sociale situaties lijden er niet onder! vette shit mann.."
"needlefreak zei: na meer dan 1 jaar bijna elke dag speed te gebruiken zag ik er zo uit: http://www.drugsweb.tk ik zie er niet uit, vind je niet? Klik om te vergroten... gna gna; ik kan knikkeren met je ogen maareh... nie zo slim om een vette foto online te zetten terwijl je ook zo eerlijk bent over je gebruik, watch out for big brotha...... mark"
"kimmetje zei: hey mensen ik heb ff een vraagje: als je een keer met iemand zoent die wel eens drugs gebruikt, kun je daar zelf dan iets aan overhouden, een ziekte ofzo??? groetjes Klik om te vergroten... nee."
"zijn hier nog trippers of spacers uit omg. zwolle?"
"nou dan raad ik je maar aan om niet te gebruiken, want je moet juist in een bijzondere staat van zijn (bijv onder invloed) zo goed mogelijk proberen te blijven denken, snappie"
"pacman zei: slimmer KUN je niet worden Klik om te vergroten... Alleen voor in je eigen realiteit."
"en dan het liefst met een lekker drankje of sigaretje."
""Goed" bericht, nf. Ik ken mezelf en weet dat ik ook deze kant op zou kunnen gaan. Daar ben ik wel bang voor en deze post laat me het weer eens inzien hoe onverstandig het is... maar goed, hoe zit het met je afkicken?"