Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik hoorde mooie verhalen over lachgas dus ik dacht ik ga dat ook eens halen. ik dacht goedkoop uit te wezen en haalde alleen patronen. want ik had van een vriend gehoord dat je dan gewoon met een naald de opening kon openen en dan in een balon laat lopen. nou ik ging dat dus proberen en het werken voor geen meter, eerst met een naald gebrobeerd, en toen dat niet lukt met een spijker. met spijker lukte dat wel maar sloeg meteen een gat in de balon nou heb ik zoon soda iphon gehaald ( komt op het zelvde neer als zoon slagroom spuit ding) dat werkt prima. maar het probleem is dat ik het gas nouwelijks ingeademd krijg. ik weet niet of het aan de patronen ligt want ik heb patronen met citroen smaak ofzo. als ik dan inadem is dat heel vervelend en moet ik meteen stoppen. weet iemand waar het aan licht? al het aan de patronen licht welke moet ik dan wel halen? ik hoop dat iemand mij kan helpen gr. ~ spacefan3~"
"ik heb ze ook van de makro van het merk kayser 10 voor 4.50 ofzo er staan citroenen op en het smaakt ook naar citroen. heb ook geen anderen bij de makro zien liggen."
"nijmege. maar ben nu naar een cook speciaal zaak geweest daar hadde ze ze wel zonder smaakje ofzo nu lukt die !"
"ik heb ook zoon ding thuis maar ik vind dat je veel van de wiet verspild. je verbrand maar een deel van de wiet en je moet telkens bijvullen."
"ik had laatst weer wat speed gebruik in combinatie met alcohol. ik kon lekker bewegen was energiek enzo het gebruikelijke. maar als ik ging zitten kon ik heel chill blijven zitten. zetten een rustig muziekje op . zodra ik opstond en dance nummers opzetten was ik weer energiek. ideaal vond ik . iemand ervaring mee?"
"mdma vind ik personlijk veel leuker dan speed. je krijgt er energy van net zoals bij speed maar het love gevoel is zo lekker en leuk. de kater bij mdma vind ik ook stukken minder. zeker een aanrader dus!"
"hallo ik ben dit weekend veel van plan. ik had me al 3 weeken geleden voorgenomen om een dag weer eens flink wat keta te doen verdeeld over een paar uur ( van 9:00 tot 15:00 ong) nu heb ik keta al redelijk vaak gedaan dus dat gaat wel goed komen maar nu was ik van plan om op die dag rond 15:00 uur een xtc pil in te nemen. xtc heb ik nog nooit gebruikt nu vraag ik me af: zal ik rond 22:00 weer redelijk nuchter zijn of ziet een ander persoon goed dat ik xtc heb gebruikt. hoop dat jullie wat tips of ervaringen kunnen delen."
"oke, die grote pupillen maakt verder niet uit. ik neem de pil in een keer. ketamine is zoizo na 1/1.5 uur uitgewerkt dus dat heeft verder niet veel invloed ( denk ik?)"
"ijskoud biertje liefst warsteiner radler"
"ik heb de giggles een paar keer op. ik had daarvoor nog nooit xtc gedaan. ik voelde er zeker wel wat van, ik nam er dan eerst 1 en dan een uur later nog 1 ( ze zijn per 3 verpakt voor 12.50) na 1.5 uur merkte ik dan iets. het vervelende van die dingen vond ik dat je helemaal naar die pillen stonk. je zweet rook naar de pil zelf, heel raar. en op het einde van de avond ging ik standaard kotsen. ik heb ze 4 keer gebruikt ofzo. daarna had ik een keer dance e op daar werkte ik vijwel niks van. en een keer 3 hummers ( per 4 verpakt 12.50) de hummers merkte ik ook wel redelijk maar werd ik ook op het einde van de avond misselijk van. ook heb ik een keer liquid xtc op daar merkte ik gewoon helemaal niks van. nu heb ik laast XTC gedaan en dat beviel me wel beter. ik werd er niet misselijk van en de kater was ook een stuk minder."