Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta in de natuur

Keta in de natuur

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
een lange broek aan doen.
in het bos zitten veel muggen en met keta voel je niet als je gestoken word.
heb zelf denk ik wel 50 muggen steken in een uur opgelopen daardoor.
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alles in de vuilnisbak zoals t heurt :wink:
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste DFers,

Afgelopen zaterdagnacht heb ik na een festival in de kwibus naar huis kennis gemaakt met het goedje ketamine, dit was icm XTC en cocaine en ik heb dit als zeer prettig ervaren.
Nu heb ik met 3 vrienden (een stuk meer ervaren met keta) het plan om vrijdagmiddag in een natuurgebied keta te gaan nemen. Ik kom hier regelmatig en er zijn genoeg bankjes/chillplekken aanwezig. We zullen beginnen met ieder een dosis van 75 mg, verdeeld over 2 lijntjes.

Nu vraag ik mij af of iemand nog tips heeft of dingen die echt niet kunnen ontbreken.
Ik heb al gehoord dat lachgaspatronen het erg goed doen icm keta.

Iemand nog ideetjes?? :mrgreen:

PS wiet gaat hem niet worden omdat ik gestopt ben met blowen :wink:

Is het al vrijdag?? :rock:
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#4
drank om je doorloop mee weg te spoelen, en boxen voor muziek dat is zowat het voornaamste denk ik :tongueout:
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bier check
Boxen check
Lange broek check

we hebben er zin inn!!!! :hearteyes:


Dit natuurgebied bied ook de mogelijkheid tot zwemmen, is dit verstandig oiv keta,of zal ik het bij pootje baden houden?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Netjes heur :stoned:
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#7
jossel zei:
Bier check
Boxen check
Lange broek check

we hebben er zin inn!!!! :hearteyes:


Dit natuurgebied bied ook de mogelijkheid tot zwemmen, is dit verstandig oiv keta,of zal ik het bij pootje baden houden?
Klik om te vergroten...
met drank bedoelde ik eigenlijk water of frisdrank en geen alcohol :tongueout:
vind dit persoonlijk geen fijne combinatie al vinden anderen dit juist wel leuk, het is maar waar je voorkeur ligt.
Denk niet dat met zo'n kleine hoeveelheid zwemmen een probleem zal zijn, veel plezier maat!!
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#8
TOP dag gehad, nu maar eens mn bedje opzoeken, bedankt voor de tips! :wave:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt goed, maar ik hoop dat er geen bergje patronen in het bos is achtergebleven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."