#1
inkoop is ook redelijk duur op het moment, en je moet ver zoeken. als je bedenkt dat 4 mensen geld aan verdient hebben voordat jij je grammetje hebt is het niet zo gek dat de prijzen hoog liggen.
Batr Arie zei:in amsterdam (mag dat genoemd worden?) nog prima te doen
Karel_Noten zei:Maar bij keta is het altijd zuiver dus waarom zou je meer betalen...
Dan heb je vast nog nooit een echt harde ketatrip gehadSmok3y zei:Iets als salvia mag dan wel weer verkocht worden,wat ik persoonlijk echt heel veel heftiger vind.
SmartieAndMe zei:Dan heb je vast nog nooit een echt harde ketatrip gehadSmok3y zei:Iets als salvia mag dan wel weer verkocht worden,wat ik persoonlijk echt heel veel heftiger vind.![]()
Leegzuigen bedoel jeSmok3y zei:*Meanwhile maar een lachgas ballon opblazen![]()
![]()
ik denk dat ik mijn lange zoektocht maar staak.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."