Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketa crisis

keta crisis

84 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
inkoop is ook redelijk duur op het moment, en je moet ver zoeken. als je bedenkt dat 4 mensen geld aan verdient hebben voordat jij je grammetje hebt is het niet zo gek dat de prijzen hoog liggen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is hier in de buurt ook een hele tijd moeilijk geweest... Toevallig laatst weer wat weten te krijgen maar het is inderdaad blijkbaar Ketacrisis.
B
Batr ArieLid
01-01-2024, 00:00
#3
in amsterdam (mag dat genoemd worden?) nog prima te doen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.wunderground.ie/200-jobs-los ... ason-ends/

hehe
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lees die link die ik in mijn vorige post plaatste eens door, ik denk dat deze veel van jouw vragen beantwoord. :wink:
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch erg jammer inderdaad.
Wil het al een aantal jaar proberen,maar helaas nog niet geslaagd.

Hoor er in ieder geval veel goeie verhalen over.
Is het trouwens aan te raden om een weegschaaltje te kopen i.v.m afwegen?
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar denk jij dan aan twee weken niks doen na een trip, een maand of nog langer?
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kunnen jullie ook zo moeilijk aan keta komen?
nergens is het meer te vinden. is dat bij jullie ook zo of alleen bij mij.
ik zie ook dat er niet veel activiteit is in het keta forum.
hoe denken jullie er over?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Batr Arie zei:
in amsterdam (mag dat genoemd worden?) nog prima te doen
Klik om te vergroten...

Mag genoemd worden zolang je forum regel 1 niet overtreedt, geld ook voor PB's!

Naar mijn weten is het in overvloed maar kan liggen aan mijn omgeving / gewoontes.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#10
In mijn omgeving is het volgens mij redelijk populair en het lijkt me ook niet moeilijk om aan te komen. Maar wat ik mij eigenlijk afvroeg is hoeveel er betaald wordt voor een gram? Ik betaal 50 euro en volgens mij is dat relatief duur. Zeker als je bedenkt dat er volgens mij nagenoeg nooit problemen zijn met kwaliteit zoals bij coke. Dan is iets meer betalen voor betere kwaliteit logisch. Maar bij keta is het altijd zuiver dus waarom zou je meer betalen... Of maak ik ergens een denkfout? :) Ik heb wel op internet en dit forum gezocht naar prijzen maar volgens mij waren al die resultaten van een lange tijd terug dus wellicht niet meer actueel.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat de hogere prijs bij keta voornamelijk komt omdat het hierheen gesmokkeld moet worden. Het komt voor zover ik weet vaak uit India waar je het bij de apotheek kunt kopen, dan moet het natuurlijk hierheen komen en dat is geen gemakkelijke klus. Het is natuurlijk niet zo'n grote populaire drug als coke, dus dan worden de prijzen ook hoger.

Karel_Noten zei:
Maar bij keta is het altijd zuiver dus waarom zou je meer betalen...
Klik om te vergroten...

Hier wil ik je wel even heel duidelijk op wijzen, keta is inderdaad vaak zuiver en het wordt vrijwel nooit versneden maar dit is geen 100% garantie. Er zijn dit jaar ook keta samples gevonden wat achteraf PMMA bleek te zijn..

Ik betaal meestal zo'n 25 euro voor een gram
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#12
Word het misschien niet tijd dat dit ook gewoon verkocht mag worden bij een smartshop.
Pfff is gewoon niet te doen.

Iets als salvia mag dan wel weer verkocht worden,wat ik persoonlijk echt heel veel heftiger vind.
:smilingimp:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Smok3y zei:
Iets als salvia mag dan wel weer verkocht worden,wat ik persoonlijk echt heel veel heftiger vind.
Klik om te vergroten...
Dan heb je vast nog nooit een echt harde ketatrip gehad :grin:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
Smok3y zei:
Iets als salvia mag dan wel weer verkocht worden,wat ik persoonlijk echt heel veel heftiger vind.
Klik om te vergroten...
Dan heb je vast nog nooit een echt harde ketatrip gehad :grin:
Klik om te vergroten...

Hah je haalt de woorden uit mijn mond :)

Heb jij trouwens enige tolerantie gemerkt, dat je meer nodig hebt als je het recent gedaan hebt of dat het helemaal niet lukt om goed hard te trippen? Wat is een goede periode om tussen twee trips niks te doen?

En 25e vs 50e vind ik echt een bizar groot verschil trouwens. Dat wordt even netwerken de komende periode.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik merk absoluut tolerantie ja... Gelukkig wel, dan weet ik het een tijdje te laten liggen voor ik het weer neem :grin:

Vooral de tripeffecten verdwijnen en het wordt meer een roes als je tolerantie opbouwt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zeker wel twee weken geen keta dan inderdaad, liefst langer... Vaak gebeurt dat al omdat ik er soms moeilijk aan kan komen. Als ik het heb wil ik me nog wel eens laten verleiden om het toch te nemen en dan heb ik wel duidelijk meer nodig.
F
FabricationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij ons is het ook moeilijk, maar wel gewenst, ik haal alles dus van internet. Werkt voor mij prima en is goedkoop
Succes!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Smok3y zei:
*Meanwhile maar een lachgas ballon opblazen :tearsofjoy: :rock:
Klik om te vergroten...
Leegzuigen bedoel je :grin: :grin:
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#19
*zucht* :rolleyes: ik denk dat ik mijn lange zoektocht maar staak.
Lijkt wel van de aardbodem verdwenen te zijn.

Vreemd dat anderen er wel weer zo easy aan kunnen komen in hun omgeving.
Ach.. Misschien komt het ooit nog eens op m,n pad.
Meanwhile maar een lachgas ballon opblazen :tearsofjoy: :rock:
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#20
:tearsofjoy: ja dat bedoelde ik inderdaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."