Bewaar het in luchtdichte zakjes in een goed geisoleerd kluisje/bakje en dan in een kast of nog een andere bak, donker en het liefst koud, Op die manier heb ik het nog nooit geroken.
En als je wilt gebruiken zonder veel te ruiken van de wiet, gebruik een goede verdamper, daar ruik je veel minder van en de rest van de geur verdwijnt veel sneller dan dat als je het rookt
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.