Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine roken

Ketamine roken

10 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen,

Misschien een domme vraag, maar kan je ketamine roken?
Ik heb ergens gehoord dat je longen er verdoofd van kunnen geraken.
Kwestie van nog eens nieuwe dingen te proberen :grin:

Heeft iemand van jullie het al geprobeert?
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
geen ervaring mee maar het lijkt me totaal niet fijn.
dan kun je beter injecteren lijkt me als je voor een hard effect wilt gaan.
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacefan3 zei:
geen ervaring mee maar het lijkt me totaal niet fijn.
dan kun je beter injecteren lijkt me als je voor een hard effect wilt gaan.
Klik om te vergroten...

Ik wil het gewoon weten omdat ik sowieso graag blow. Injecteren spreekt me totaal niet aan!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wellicht als je er een base van maakt. Maar niet zo hop in je jointje, nee. Net als crack of dmt..Een glazen pijp waarbij je de substantie niet direct aansteekt.

Je longen raken er niet van verdoofd. Erg weinig gevoelszenuwen daar, en je ademhaling zelf word autonoom geregeld en wordt niet beïnvloed door de werking van ketamine.
Van snuiven van ketamine raakt je neus toch ook niet verdoofd? Het is een narcose middel en niet percé een verdovingsmiddel. Je kunt er dus geen plaatselijke verdovingen bij opwekken, enkel een complete staat van slaap/narcose/gevoelloosheid.

Ik zou het bij snuiven laten, en wil je echt wat anders proberen de naald erin.
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het echt niet proberen!

Ik vroeg het me ook af dus neem een goeie suck en het voelde alsof al mn ingewanden van keihard metaal werden en mn hele borstkas bij elkaar trok. Ik zat er zowat krom van op mn stoel. Dacht ineens aan die rook-reclame dat dat mens ineens 80 word. Daar kon je het wel wat mee vergelijken.
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom zou je dat doen? je spijkert toch ook geen spijker in het hout met een staafmixer?
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee klopt. Maar toen het net een beetje op de markt kwam en ik ergens terrecht na een feesje en vroeg ik aan iemand OF dat kon. Hun waren ook benieuwd dus zeiden "ja tuurlijk kan dat". En terwijl ik dat probeerde keken ze uit hun ooghoeken en zagen dat dat dus niet kon...
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MXE kan je wel roken.
Idd geen verdovend middel enkel dissociatief.
Eigenlijk belachelijk dat het hier bij verdovend staat
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb nog nooit gehoord van ketamine roken. als je hem rechtstreeks in een pannetje uitkookt krijg je wel troep, je kan het beter in een bord op een pannetje doen.

geen idee of roken werkt, je zou het kunnen proberen, volgens mij zou er geen gevaarlijke reactie optreden.

snuiven is toch wel de meest gebruikte recreatieve methode. ik vraag me af of je het kan drinken? iemand ooit geprobeert? zal wel werken gok ik.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja ja ken het ook slikken maar dan heb je ongeveer twee keer zo veel nodig voor eenzelfde effect.
is dus nogal zonde om keta te slikken, en als je het dan al zou doen zou ik het niet in drinken doen maar gewoon in een capsule/bommetje. Maar misschien vinden sommige mensen KeThee wel heel lekker
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan het makkelijk met een injectie in je kont doen, werkt ook erg goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."