Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine voor en/of na het feestje

ketamine voor en/of na het feestje

3 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb een vraagje over of ketamine effect heeft op mijn mdma trip op hey feestje?
Het idee was in de trein ketamine te pakken voor een grappig reisje en dan op het feest aan de m te gaan.
Maar gaat dit mijn trip verminderen?
Maar zat er ook aan te denken voor de terug weg of voel ik me de volgende dag dan helemaal verrot? Of gaat dit ni chill worden vanwegen de comedown van de mdma? :confused:

Haleee
s
spacefan3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zal gewoon een klein puntje keta nemen. je voelt je dan voor een uur lekker licht en zweverig. je kunt dan gewoon onder de mensen zijn. na dat uur de mdma in nemen gaat dan prima. op de terug weg kan je het ook gewoon doen als je maar niet te veel neemt.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het op de heenweg neemt zal dat geen invloed hebben op je MDMA-space, tenzij de keta dan nog werkt, maar ook dan zal het je space niet verminderen maar eerder versterken. Op de terugweg kan ook chill zijn, heb je geen last van pijnlijke benen of je rug ofzo. Niet te veel inderdaad zodat je nog wel goed kan uit/ overstappen e.d. Zelf vind ik het perfect voor de afterparty.

Voor de volgende dag zal het weinig verschil maken, merk nooit veel van keta de volgende dag, mss voel je je een beetje afwezig.
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha keta is op elk moment chill :stoned:
en dan eigenlijk nog voornamelijk op het feestje, lekker wazig tegen iedereen beginnen zeveren :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."