Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"manderijnen, sweeeety. lekker voor bij de xtc trip. Als je een droge bakkes hebt gewoon lekker een stukkie eten, kan zo een zak wegvreten. Zit je ook niet steeds water te lurken."
"Gister hebben ik en 2 vrienden voor het eerst truffels genomen, eerst 10 gram opgegeten en een uur gewacht, daarna de volgende 5 gram. (dus 15 gram per persoon) maar het viel zwaar tegen, we voelde helemaal niks na 1,5 uur en we besloten een joint te roken. Ik zakte zelf met elke hijs dieper weg in een space, wat weinig met wiet te maken had, maar of ik het nou echt trippen kon noemen?? mijn andere 2 vrienden voelde zich alleen maar een beetje stoned. Eigenlijk een teleurstellende avond, voor mij viel het wel mee, spacede em aardig hard, leek net een stap harder dan knetterstoned zijn. Maar hoe kan het dat je 15 gram truffels opeet en je alleen maar een beetje relax gaat voelen (vrienden) gr!!"
"Complexe instrumentale acoustische muziek zoals bela fleck and the flecktones.. dat klinkt echt zo ziek. Een van de beste bands ooit wat muzikaliteit betreft als zeg ikhet zelf. Heel wat anders dan house of techno maar ik denk dat je het zeker kan waarderen tijdens de trip!http://m.youtube.com/watch?v=mKk0Gm53Mkg Wel wat elektrisch bij dit nummermaar je begrijpt me wel! Genot voor het oor."
"Ik rookte ook al een jaar elke dag, laatste tijd werd t een beetje te gek. Jezelf elke avond in slaap smoken totdat je midden in de nacht ineens wakker word met een joint in je hand. ''oh shit, toch maar ff mn bed in'' ghehe. Dus toen maar ff besloten pauze te houden en daarna te minderen. Nu ff niet meer gerookt, en indd slapen is dan even kut. inslapen duurt langer en soms ineens klaarwakker om 5 uur na gekke dromen. wat bij mij hielp is gewoon ff naar beneden gaan, wat eten of wat tv kijken en dan weer proberen te slapen. Nu slaap ik gewoon weer oke na 2 weekjes! gr"
"lekkere volle joint. laagje shaq met daarop een dikke laag weed (amarretto van de upstairs in arnhem) toegedekt met nog een klein laagje shaq. die klapte er wel in! lekkerrrr wietje!"
"-je discipline naar 0 is gedaald - gesprekken niet goed kunnen volgen omdat je maar sommige momenten kunt focussen - je jezelf voorgesteld hebt op zondag om niet meer doordeweeks te roken, en toch maandag een joint roken - het je hobby is geworden -je de verjaardag van je pa vergeet (vandaag) - iemand 10 euro geven voor een pakje shaq en denken dat het wisselgeld van hem is - smoken in de auto, 10 euro wiet kwijtraken, jezelf allemaal dingen verwijten, 100 theorieën bedenken HOE je het kwijt zou kunnen zijn geraakt. En dan 1 week later even onder de bank kijken in de auto en het terug vinden. - je die avond ervoor zoveel blowt, dat je de volgende ochtend pijn aan je longen hebt en als je een peuk rookt, weer 2 uur stoned bent - wanneer je een persoon uitnodigt in je standaard blowvriendenkring die ook blowt, deze altijd bad gaat of moet kotsen gr"
"als een week vakantie net 2 dagen leek gr"
"Zazuu. zei: hits from the bong - cypress hill Klik om te vergroten... spot on! die heb ik al helemaal kapot geluisterd wat goede Nederlandstalige hiphop kan ik ook wel waarderen. gr"
"[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aWNiFw_W3mA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aWNiFw_W3mA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube] voor de echte muziek fans. Bela Fleck and The Flecktones! Ik speel zelf banjo, daarom is dit mijn inspiratie bron. Zet een paar van de meest getalenteerde muzikanten op deze wereld bij elkaar en je krijgt dit. nuchter is het een genot, maar knetterstoned is het hemels! gr!"
"dacht indd maandje tot anderhalf. THC word opgeslagen in t vet en kan dus toch nog lange tijd aantoonbaar zijn."