Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoorslapen zonder blow?

Doorslapen zonder blow?

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vast slaapritme helpt bij mij heel erg. Melatonine kan idd wel wat helpen met inslapen maar niet met doorslapen.. Ik zou even afwachten paar weken. Ik heb ook problemen met doorslapen en ik probeer 's avonds rustig aan te doen, minder tv/computer en ontspannings/ademhalingsoefeningen voor ik ga slapen. Helpt wel.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, dat hangt echt van de persoon af. Als je er ritme in krijgt zal het wel korter duren. Ik denk dat na een maand of 2 je wel weer normaal slaapt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nu een weekje gestopt en slaap al 2 nachten heerlijk!! Ik hoop dat het zo blijft. Redelijk snel gaat het dus bij mij. Misschien krijg ik nog wel slechte nachten maar nu gaat het goed. Bedankt voor de adviezen! Zonder melatonine oid!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik geen flux, ik computer gewoon niet avonds voor t slapen :wink:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rookte ook al een jaar elke dag, laatste tijd werd t een beetje te gek. Jezelf elke avond in slaap smoken totdat je midden in de nacht ineens wakker word met een joint in je hand. ''oh shit, toch maar ff mn bed in'' ghehe. Dus toen maar ff besloten pauze te houden en daarna te minderen. Nu ff niet meer gerookt, en indd slapen is dan even kut. inslapen duurt langer en soms ineens klaarwakker om 5 uur na gekke dromen. wat bij mij hielp is gewoon ff naar beneden gaan, wat eten of wat tv kijken en dan weer proberen te slapen. Nu slaap ik gewoon weer oke na 2 weekjes!

gr
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik sliep binnen een week alweer helemaal goed. Ook het inslapen! :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke daar was ik al bang voor heheh :grin:
Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik snap dat het per persoon verschilt maar moet ik denken aan weken, maanden..?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo mensen! :)
Ik zou graag iets willen weten, het liefst van "ervaringsdeskundigen".
Ik ben nu al een paar dagen gestopt met blowen. Al eens eerder geprobeerd maar toen was het helaas niet gelukt.
Ik blowde alleen avonds en niet eens elke avond, ongeveer 5x per week. Nou is het niet blowen opzich geen probleem. Ik kan het vrij makkelijk laten. Het inslaap vallen duurt wat langer maar meestal niet vervelend lang. Maar ik slaap niet door de hele nacht. Ik word soms wel 3x per nacht wakker. Dat is erg vermoeiend. Ik neem al melomanie 3mg. Dat werkt prima voor het slaperig worden en het inslapen zelf. Maar het meerdere keren per nacht wakker worden is echt zo vermoeiend!
Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Of hoe lang het duurt dat ik weer echt door slaap? Tot 5 jaar terug blowde ik niet en had toen nergens last van.
Een borrel nemen of andere drugs is geen optie!
Anyone?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heet afkicken van blowen :wink:

Dat zul je gewoon uit moeten zitten, gaat vanzelf weer voorbij. Een vast slaapritme en een tijdje voor het slapen gaan niet eten/caffeïne drinken kan hier wel bij helpen
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, gewoon uitzitten en een vast ritme proberen te implementeren. Mensen die stoppen met blowen hebben heel vaak last van slaapproblemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke... Duurt nog ff dus! :(
Thanks...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pandan zei:
Tja, dat hangt echt van de persoon af. Als je er ritme in krijgt zal het wel korter duren. Ik denk dat na een maand of 2 je wel weer normaal slaapt.
Klik om te vergroten...

Gevalletje appart hier;

Mensen zeggen vaak dat ze ook minder dromen als ze wiet roken. Na ruim 2 weken niets gerookt te hebben nog steeds echt zulke klote dromen dat ik liever niet slapen wil.

OT:

Goed bezig, inderdaad even volhouden!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan inderdaad wel ff duren. Bij mij duurde het een week of 2/3

Probeer zo min mogelijk vervanging te zoeken en je lichaam weer te laten wennen aan een normale nachtrust zonder middelen dan is het sneller voorbij. Dus niet 5 biertjes drinken 's avonds en mijn advies is om ook geen melatonine te nemen. Gewoon even helemaal naturel dus zodat de boel weer op orde komt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
F.lux wil ook wel eens helpen als je savonds achter de computer zit. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
F.lux wil ook wel eens helpen als je savonds achter de computer zit. :)
Klik om te vergroten...

Cool! Die gaan we eens testen :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Keurig, en nou volhouden! Er is niets zo relaxed als een fijne nachtrust, het moment waar jij nu staat is het moment dat je dat steeds meer gaat beseffen. Erg fijn moment dus! :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb (vooral avonds) wel enorme trek... Maar denk dan aan hoe ik me nu al voel. Dat helpt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
F.lux wil ook wel eens helpen als je savonds achter de computer zit. :)
Klik om te vergroten...

Cool! Die gaan we eens testen :)
Klik om te vergroten...
Superfijne software, vindt ik zelf. Bevalt hij een beetje? :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is ook een prima oplossing! :)
l
lunaticz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
je slaat met wiet je REM slaap over en daardoor droom je vaak zo kut als je stopt met wiet roken omdat je lichaam die REMslaap in gaat willen halen...ik zelf heb er ook last van, ik rook veel (nouja veel..ik heb zeker erger gezien maar ik vind 4joints toch veel per dag) omdat het bijna vakantie is en ik ADD heb, en ik normalitair al 1-2uur er over doe om in slaap te komen. met iwet werd dit minder maar nu word ik niet echt heel stoned meer en toen ik dus ging minderen voelde ik pas hoe vervelend dat was haha...veel dromen(nachtmerries) en niet kunnen slapen etc horen daar allemaal bij, 2maanden is LANG :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."