Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect niet meer sterk genoeg

Effect niet meer sterk genoeg

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede blowers even een vraagje.
Laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk niet meer echt high word van blowen.
Vaak de eerste keer op een dag merk ik er soms wel wat van en word ik wat euforisch.
Maar met elke keer dat ik weer bij pak word het effect toch minder ongeacht dosering.
Terwijl ik vaak bij andere niet hetzelfde merk.
laten jullie bijvoorbeeld eerst je wiet uitwerken en roken jullie na 2 uur pas weer
Of een vast tijdstip hoelaat je begint ?

ben benieuwd of jullie tips hebben om weer plezier te krijgen van het blowen :stoned:

dduck
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe rook je de wiet? joint? Bong? puur? of met tabak? etc..
als je alleen maar jointjes met tabak hebt gerookt kan ik je aanraden om bong te roken..highness garantie. Klapt er elke keer wel goed in.

jooooo
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
puur roken door een bong kan inderdaad behoorlijk schelen. Hoe vaak blow je?
N
Neophyte16Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Even een weekje stoppen of iets langer
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook nu 1.5 jaar dagelijks tussen de 0.5 en een gram ongeveer meestal wiet en soms hasj ik heb een verdamper en een glazen bong ik rook altijd puur. ik probeer vaak ook af te wisselen met wiet soorten. hoop dat jullie mischien verder nog tips hebben :stoned: :P

groet dduck
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tsja als je zo veel blowt kun je verwachten dat je steeds meer nodig hebt. Ik zou zeggen stop met de verslaving en zorg dat je het alleen nog recreatief gaat gebruiken...
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#7
dacht juist dat wiet een omgekeerde tolerantie had. Ik zelf word altijd pokke pleuris stoned als ik puur rook. Altijd. Alleen is het niet meer zo space en wauw als vroeger. Maar nog steeds pleuris stoned haha. Kan nu zelfs minder hebben dan wanneer ik begon met blowen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of koop je toevallig betere wiet/draai je je joints sterker? :P

Wiet heeft namelijk zeer zeker geen omgekeerde tolerantie. Wél moet je in het begin soms nog de effecten 'leren' herkennen, dat zou eventueel ook het verschil kunnen maken?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt me allemaal vrij sterk. Als je al zo lang zo veel blowt kan het eigenlijk alleen maar tolerantie zijn. Je hebt 2 keuzes: Steeds meer gaan blowen of stoppen met blowen en dan weer normale hoeveelheden gaan gebruiken (lees: niet dagelijks).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."