#1
Welkom op het forum. Vervelende situatie, maar toch is het het beste om inderdaad eerlijk te blijven. Het is lastig om je ouders te overtuigen dat wiet niet zo veel kwaad kan als je het af en toe eens rookt, wiet blijft het stempel drugs houden.
Meegaan op gesprek lijkt me inderdaad geen verkeerde zet. Ze zullen je niet behandelen als je niet verslaafd bent.
Meegaan op gesprek lijkt me inderdaad geen verkeerde zet. Ze zullen je niet behandelen als je niet verslaafd bent.
