#1
Hij (volgens mij nog steeds) kan wel flink boos worden als je m aanspreekt op die onzin, dus dan denk ik dat het wel serieus zal zijn. ![:tongueout:]()
Wonen naast een snelweg is net zo schadelijk als 4 to 6 gram pep per dag. Snoepen is net zo schadelijk als 8 gram pep per dag.
Als je gewoon niet snoept kan je daar voor in de plaats dus gewoon 8 gram pep wegsnuiven. Dingen heffen elkaar op. Snap je?
Als je een paar gram pep hebt weggesnoven en je je niet zo goed voelt kan je dat goed maken door een biologische tomaat te eten.
Af en toe vraag ik me af of je meent wat je zegt, of dat je een ultieme troll bent. Zet er even bij dat je een grapje maakt als je dit soort dingen neerzet, straks neemt een of andere sufferd je serieus en gaan ze eraan kapot.Vergeet niet dat als je je lichamelijk of geestelijk uitgeput voelt dat dat niet echt zo is. Het zit gewoon tussen de oren.
Komt door de hersenschade dat ze heeft opgelopen door de pep.Af en toe vraag ik me af of je meent wat je zegt, of dat je een ultieme troll bent. Zet er even bij dat je een grapje maakt als je dit soort dingen neerzet, straks neemt een of andere sufferd je serieus en gaan ze eraan kapot.
Zo'n kansloze post en dan ook nog op een topic van 14 jaar oud... ZuchtTuurlijk is pep schadelijk.
Het hele leven is schadelijk. Wonen naast een snelweg is net zo schadelijk als 4 to 6 gram pep per dag. Snoepen is net zo schadelijk als 8 gram pep per dag.
Als je gewoon niet snoept kan je daar voor in de plaats dus gewoon 8 gram pep wegsnuiven. Dingen heffen elkaar op. Snap je?
Als je een paar gram pep hebt weggesnoven en je je niet zo goed voelt kan je dat goed maken door een biologische tomaat te eten. Die tomaat heft de schadelijke gevolgen van pep op.
Vergeet niet dat als je je lichamelijk of geestelijk uitgeput voelt dat dat niet echt zo is. Het zit gewoon tussen de oren.
Hij (volgens mij nog steeds) kan wel flink boos worden als je m aanspreekt op die onzin, dus dan denk ik dat het wel serieus zal zijn.![]()
Iets met de wet van darwin en survival of the fittest, of elimination of the stupidestAf en toe vraag ik me af of je meent wat je zegt, of dat je een ultieme troll bent. Zet er even bij dat je een grapje maakt als je dit soort dingen neerzet, straks neemt een of andere sufferd je serieus en gaan ze eraan kapot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."