Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik de Hallucineerface bereik, begin ik het meestal te merken als ik aan het fietsen ben in t donker , zie k bijvoorbeeld een vrouw met een kinderwagen staan. kom ik dichterbij en dan is t gewoon een lantaarpaal met zo n Multikabel kastje ervoor..daarna ga ik ook echt de meest idiote (echt IDIOTE ) dingen denken. :P Gewoon een soort toneelstukje in mijn hoofd aan t bedenk enzo , of gewoon een zinnetje denken wat totaaaaal nergens over gaat. dan droom ik terwijl ik wakker ben ofso .die vage shit.is echt het alarm van: BEDTIJD!!.(kan je het beste maar naar luisteren).."
"Ben vandaag ook weeeer lekker erg brak,,was vrijdag naar BACKFIRE in Locomotion Zoetermeer..aardig wat naar binnen gesnatst , gistere ook nog om nog een beeetje actief in leven te blijven...Voel me nu echt een Dweeeeil..."
"Goldstrike moet gewoon puur, Heerlijk spul!"
"Oke thanx mensen ,,, ik ga maar s proberen weekendje zonder ,, lukt me wel hoor denk ik :P"
"HEINEKEN vind ik de absolute topper!! En Corona vind ik ook erg goed! guinness gaat er ook altijd wel in daarna komt Jupiler"
"BIj mij is het ook heeel verschillend. ligt er vaak aan of ik die dag gewerkt heb of gewoon thuis heb gezeten. dus hoe vermoeid ik ben. en ook hoeveel ik heb gegeten die dag. maar kan over t algemeen wel wat hebben. als ik iets van 15 biertjes op heb (glazen) dan begint de roes meestal wel.."
"Hans teeuwen is manisch depresief"
"Ben 17 ,,werk bij Corus-Steel ijmuiden"
"Post uit kabouterstad"
"hallo beste mense Ik gebruik nu al geruime tijd spat - in het weekend al 3 maanden ofzo. ik doe het altijd op zaterdagavond (eerst ook op vrijdag maar heb een taakstraf op zaterdagoverdag dus leek me verstandig om het maar niet vrijdags te doen)..ik ga er ook egt aan denken enzo als de zaterdagavond begint.... is dit een reden om me zorgen te moeten gaan maken om mijn gebruik? ,doordeweeks denk ik er niet egt aan ofzo...ik doe het ook altijd met een maatje van me... BEdankt SIllit"