Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoldstrike

Goldstrike

82 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
rectaal inpompen .....

:hearteyes:
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goldstrike is vies :grin: :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind t wel lekker maar zo sterk van (kaneel)smaak dat ik er bijna een halve avond mee kan doen. :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
met 1 flex bedoel je? :P
Klik om te vergroten...
ja vast :P ik denk als ik dat doe ik op sterven na dood ben.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vin het lekker puur :grin:
drankspelletjes in een keer achterover dan ben je snel lam maar ik doe het meestal rustig aan hehe...
Vodka is ook lekker met cola :grin: *een klein laagje cola dus en de rest vodka*
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
SpacingBen zei:
met 1 flex bedoel je? :P
Klik om te vergroten...
ja vast :P ik denk als ik dat doe ik op sterven na dood ben.
Klik om te vergroten...

haha mmm, ik weet niet wat het is me dat spul... maar na een kwart fles voelde ik er nog niks van :confused:

Nu ook maar aan het bier gegaan mwoahaha, en na 1'tje voelde ik al wat :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan gewoon niet meer tegen drank. Ik ben 11 vd 10x de volgende dag zo goed als dood. Kotsen tot ik mn maag tussen mn kiezen heb, zweten, hoofdpijn... .

Maar voor jou proost :beer: neem jij die van mij maar hahah
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Goldstrike!!!

SpacingBen zei:
Het smaakt lekker zoetig en toch ook pittig, een vriendin van minn vertelde me waar het naar smaakt: Naar die hete jaw brekers!
Klik om te vergroten...

vind t eerder naar kaneelstokken smaken.... :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben, volgende keer samen aan de goldstrike :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Goldstrike!!!

minn zei:
SpacingBen zei:
Het smaakt lekker zoetig en toch ook pittig, een vriendin van minn vertelde me waar het naar smaakt: Naar die hete jaw brekers!
Klik om te vergroten...

vind t eerder naar kaneelstokken smaken.... :)
Klik om te vergroten...

jaw brkeres/ vuurballen worden ook met kaneelextract gemaakt
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Goldstrike!!!

caatje zei:
minn zei:
SpacingBen zei:
Het smaakt lekker zoetig en toch ook pittig, een vriendin van minn vertelde me waar het naar smaakt: Naar die hete jaw brekers!
Klik om te vergroten...

vind t eerder naar kaneelstokken smaken.... :)
Klik om te vergroten...

jaw brkeres/ vuurballen worden ook met kaneelextract gemaakt
Klik om te vergroten...

haha, ik wou al zeggen, daar smaakt het idd ook naar :)

En min, dat komt helemaal goed!

Owja, en je had helemaal gelijk min :) Het is ontzettend lekker met Red Bull! :) Het restje dat nog in mijn glas zat is nu op )
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
ik kan gewoon niet meer tegen drank. Ik ben 11 vd 10x de volgende dag zo goed als dood. Kotsen tot ik mn maag tussen mn kiezen heb, zweten, hoofdpijn... .

Maar voor jou proost :beer: neem jij die van mij maar hahah
Klik om te vergroten...
Moet je tijdens het alcohol drinken en na het alcohol drinken (voor het slapen dus) wat water drinken :) Dan heb je er waarschijjnlijk een stuk minder last van :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
slipperman zei:
caatje zei:
ik kan gewoon niet meer tegen drank. Ik ben 11 vd 10x de volgende dag zo goed als dood. Kotsen tot ik mn maag tussen mn kiezen heb, zweten, hoofdpijn... .

Maar voor jou proost :beer: neem jij die van mij maar hahah
Klik om te vergroten...
Moet je tijdens het alcohol drinken en na het alcohol drinken (voor het slapen dus) wat water drinken :) Dan heb je er waarschijjnlijk een stuk minder last van :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij drink je dan geowon teveel :)

als je het bij 3 glaasjes houdt is er niets aan de hand lijkt me zo :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
slipperman zei:
caatje zei:
ik kan gewoon niet meer tegen drank. Ik ben 11 vd 10x de volgende dag zo goed als dood. Kotsen tot ik mn maag tussen mn kiezen heb, zweten, hoofdpijn... .

Maar voor jou proost :beer: neem jij die van mij maar hahah
Klik om te vergroten...
Moet je tijdens het alcohol drinken en na het alcohol drinken (voor het slapen dus) wat water drinken :) Dan heb je er waarschijjnlijk een stuk minder last van :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij drink je dan geowon teveel :)

als je het bij 3 glaasjes houdt is er niets aan de hand lijkt me zo :)
Klik om te vergroten...
Een avond goed zuipen droog je uit, daarom water drinken en de dag derop niets aan de hand.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij teveel zuipen heeft zelfs water op een gegeven moment geen zin meer :) al wordt de kater uiteraard wel een stuk minder :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
caatje zei:
ik kan gewoon niet meer tegen drank. Ik ben 11 vd 10x de volgende dag zo goed als dood. Kotsen tot ik mn maag tussen mn kiezen heb, zweten, hoofdpijn... .

Maar voor jou proost :beer: neem jij die van mij maar hahah
Klik om te vergroten...
Moet je tijdens het alcohol drinken en na het alcohol drinken (voor het slapen dus) wat water drinken :) Dan heb je er waarschijjnlijk een stuk minder last van :)
Klik om te vergroten...

Ik heb al van alles geprobeerd, water, drank,water enzzz en de hele avond drank en t laatste uur alleen maar water, vet eten, paracetamo preventief innemen voor t slapen gaan enzzz. Niks helpt me. Ik gooi het maar op mn leeftijd, hoe ouder hoe minder je kunt hebben.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
tsja zou kunne!

nu weer lekker goldstrike met energie drank mwhahaah! en vanavondwil ik ZAT worden :P dus over gaan op bier en dan na 2 genoeg nee ZUIPEN!

da mag wel weer is zeg :P

lekker socialiseren op msn enzo

mmmm

Lekker de waarheid zeggen tege bep. personen...
want tsja, dat is toch wel leuk als je normaal zo moeilijk met je gevoelens kunt omgaan :) (uitleggen, je snapt wel:wink:

En vooral je lekker dom voelen, ZALIG

mmmm
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb 1 keer goldstrike geproefd maar is mij togh net iets te sterk van smaak :kots:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
poeh dat goldstrike is best raar spul
een vriend van me ging bier drinken
vervolgens goldstrike en bleef maar door gaan
netalsof hij freaking cola dronk ofzo
fles op, meer bier, na een half uur
trillend op de grond mee genomen naar
het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging
veradelijk spul maar donders lekker.
persoonlijk ben ik er 1 van gin en vodka
maar zo af en toe, jah mag best.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
idd verraderlijk spul... Je voelt er in je hoofd helemaal niks van. (heb ik nog niet gehad iig.) En dan als je ff 1 biertje neemt knalt ie er echt goed in! :grin: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."