#1
Ik zou maar snel afbouwen de coke vaarwel zeggen want je komt erg verslavend over.
![:hearteyes:]()
DarkScope zei:Preices, nu ik dit lees ( en flink aangeschoten ben ), krijg ik een ontzettende zin in sos. Maar goed ben al zeker 4 maanden gestopt, wilhet ook zo houden, ik weet toch dat het einde van de avond altijd kut is, omdat het op is.
Groet![]()


TheKingOfCrack zei:Maar coke is echt te lekker om vanaf te blijven !!!
Japi-10 zei:TheKingOfCrack zei:Maar coke is echt te lekker om vanaf te blijven !!!
Stop maar is 3 maanden en kijk of je verslaafd bent.
Zo kom je er wel achter.
Stoppen kan nooit kwaad,voor het je echt hard pakt.
1 gram is (nu) nog wel te overzien.
TheKingOfCrack zei:Maar coke is echt te lekker om vanaf te blijven !!!
acidboy zei:Tsjah ik hoef niet zo veel meer toe te voegen denk ik zo, sluit me wel aan bij het stukje van Saivy.
quote]
P.S. Ben 19 jaar en tandarts assistente
Kben verschillende keren gekapt en ook steeds weer begonnen.. laatste x was ik 11 maanden gestopt..
Het blijft een verschrikkelijke verslaving.. je kunt er beter vanaf blijven en eigelijk is het beter om er nooit mee te beginnen..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."