Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"houdt het bij (2?) pillen, alcohol en wat speed"
"roaren* zei: Obsessed zei: Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama Klik om te vergroten... the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man Klik om te vergroten... is totaal geen gabber-kot hoor (zoals al gezegd is) en idd the lambo ligt op 5 minuten van de grens van nederland zaten daar veel nederlanders vroeger nu is hij wel jammer genoeg gesloten maar ja mijn favoriete dancings, zijn toch wel Sotto's, Complex en Lagoa (woon in België) dus veel zullen deze discotheken niet kennen (denk ik)"
"lj_bob zei: Is de site weer open dan? Ik dacht dat the switch het overgenomen had in de oude dolce vita?? Klik om te vergroten... the site blijft voor altijd gesloten switch kan dat niet overnemen"
"6 dagen dacht even op het einde dat ik eraan was maar .. ik leef nog en 2 weken wakker blijven kan inderdaad wel hoor ben er 100% zeker van!"
"heb ik ook al gehad dacht dat er een hond in ons fysicalokaal zat khad echt kunnen zweren dat er een hond zat"
"Dzy zei: sarkeuh zei: liever betere van 7.50 hé is ook wel logisch wat moet je met mindere van 5.00, je hebt er dan meer van nodig, dan die van 7.50 heel logisch dus Klik om te vergroten... Dat hangt er heel erg vanaf hoe veel beter die van 7.50 is, daarom is dit topic ook zo heerlijk nutteloos. Klik om te vergroten... daar heb je wel een feit kheb een nieuwe conclusie: koop die van 5.00 en daarna die van 7.50 en vergelijk"
"vooral pillen"
"paar pilletjes en gram speed that's all"
"op een zaterdagnacht meestal 1gr in de week dan ook een gr (natuurlijk wel verspreid over 5dagen) zijn ook natuurlijk dagen bij dat ik eens niet gebruik hangt ervan af"
"ik kan het gewoon niet recreatief gebruiken nochtans heb ik me altijd voorgenomen om zo weinig mogelijk te gebruiken maar uiteindelijk ... vind ik wel jammer hoor, maar ja"