#1
Ik denk dat je met een plletje beter gaat scoren op zo'n test dan met speed. :P
xtaz zei:De laatste keer dat ik dat gedaan had, de shuttle run, was ik na 2 en een halve minuut al kapot.Dat is nu al zo'n.. 4-5 jaar geleden.
Dzy zei:Shuttle run test was m'n favoriete onderdeel van gymmen. Ik haalde meestal tussen de 9 en de 11. Sinds ik rook zal dat nu wel een stuk slechter zijn![]()

Dzy zei:We hadden een jongen in de klas die werd altijd pissed omdat het bandje te vroeg afliep, op de 16 stopte het bandje en was hij nog niet klaar![]()


ik deed nooit mee aan gym :PSaivy zei:Wat een strevers allemaal.![]()

:PSaivy zei:Nou ik deed altijd netjes mee hoor:P
Ellesdee zei:

GewoonVOL zei:Ellesdee zei:
Vaag. Ik krijg dan zogenaamd 'unlimited energy'..
![]()
GewoonVOL zei:Vaag..
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."