Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"keihard aan de 2cb, xtc en ket geled op de dingen die je net zei moet ik toch zeggen dat je......waar gaat ons gesprek ook alweer over?"
"wiet/hasj: dubstep & stonerrock paddo's/truffels: heavy metal, pagan metal & powermetal mdma/xtc: goa & tekno lsd: classic rock & sixties 2-cb: al het bovenstaande pep: tekno & (melodic) deathmetal"
"ligt er aan wat ik bij heb en hoeveel mijn wiet of hasj houd ik in mijn broekzak, hardrugs verwijnen in mijn maag of neusals het niet te veel is en anders gooi ik het weg jammer maar dat liever als gepakt worden"
"ben er nu zef ook mee bezig en het gaat me redelijk af, de drang is er door de week wel maar het is minder als ik ipv naar mijn vrienden te gaan die allemaal blowen eens op de koffie ga bij mijn oma of thuis gewoon een film aanzet en die kijk. mijn tips zijn zoek afleiding, ga sporten en zoek een hobby als je bezig bent heb je er minder moeite mee is mijn ervaring veel succes en houd ons op de hoogte van je poging hoop dat het je lukt."
"van paddo's zet ik over het algemeen thee volgen een methode die ik na enkele keren proberen voor mijn gevoel geperfectioneerd heb. neem een pan met water en breng deze aan de kook (net niet laten borrelen) voeg hier de in kleine blokjes gesneden paddo's aan toe en laat dit voor 15 minuten trekken. voeg dan 2 eetlepels honing toe en hang hier een zakje thee in, die van pickwick met fruitsmaak zorgen voor de beste smaak dan nog 5 min laten trekeen en ongeveer 20 min laten afkoelten en dan drinken en trippen maar. en als je er harder op wilt trippen kun je altijd nog syrian rue of skullcap toevoegen. truffels eet ik gewoon zo en dan meestal gaat het van hap,kauwen, slok water, slikken, slok cassis/sinas/cola tegen de nasmaak en zo tot ze op zijn. dit is voor mij te doen bij de mexicana, atlanta, spaceshuttle, dolphins delight, golden teacher. bij de dragons dynamite ben ik 2 keer bijna over mijn nek gegaan bij deze methode en dus gaan we de volgende keer truffelthee maken laat hier wel even een smaakrapport achter vliegenzwam, drogen en daarnaa thee van maken/roken die dingen zijn echt niet te vreten"
"gewenning denk ik en ook het volwassen worden en je gedragen zoals het in de maatschappij van je verwacht word speelt denk ik ook mee. en ook je levensritme zal veranderd zijn sinds je 16 was en zo zullen er wel meerfactoren zijn. leuk om er hier ook iets over te lezen hadhet er gisteren nog over met wat vrienden."
"ik rook alles van skunk tot haze maar mijn all-time favorite is nog steeds Nothern Light een gemiddelde sterkte en een goede smaak. maar voor een super zilver haze mag je me ook midden in de nacht wakker maken"
"gisterern nog bij de cool in eindhoven geweest, hebben er nu haze aanrader vanavond naar de meetpoint eindhoven denk ik"
"zoals in mijn onderschrift te lezen een paar dingen en verder net waar ik tegen aanloop als ik zin heb in iets maar ik kan niet kiezen zo ging het ook met mijn lsd, waar ik op dit moment echt achteraan zit is toch wel DMT en misschien nog een keer Crack verder heb ik met een paar vrienden binnenkort een avondje flippen op truffels gepland staan dus wie weet waar we dan uitkomen, hiervan zal na de trip wel een reportje verschijnen en met een beetje geluk ook fragmenten van de opnames van de tip zelf."
"licht er aan waar ik op trip lsd: http://www.youtube.com/watch?v=jznfI0O2v9E paddo's of truffels: http://www.youtube.com/watch?v=rErIRw1okog 2c-b: http://www.youtube.com/watch?v=Asa_QLVo01s en zo'n beetje meer in deze richtingen kan ook genieten van johnnie cash, deep purple en klassieke zang of cello stukken"