LeonR123 zei:
overal lag gereedschap en dat soort dingen en vage apparaten. (bijvoorbeeld een apparaat waar je op een knop drukte en een plastic zak werd opgeblazen. heel vaag
Toen gingen we blowen.
Weet je zeker dat t in die volgorde was?
Nee grapje.
Leuk report, heel goed zeker als dit je eerste is. Kon me goed inleven.
Wel vervelend op dat moment ja, maar leuk dat je t toch als n goede ervaring ziet.
Ik herken t wel beetje dat je lichaam en geest een beetje los van mekaar lijken te zijn.
Ik heb t wel eens als ik heel stoned ben en op bed lig, dan zakt mijn ik als het ware naar mn hoofd, en voel ik de rest van mn lichaam niet meer, alleen mn hoofd.
Had je ook het gevoel dat je hersenen als een ei in een schaal, los door je schedel blubberde?
Nouja in elk geval, doet wiet rare dingen met je lijf ja.
Volgende keer wat rustiger en niet te snel door roken, als je dit niet meer zo extreem wil, denk ik.