Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeer vreemde wiet ervaring

Zeer vreemde wiet ervaring

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch niet toevallig iets als deze?
Klik om te vergroten...


Haha nee dat is n vaporizer toch? nee k heb eigenlijk geen idee wat et wat, et was iets van bouwvakkers ofso ze waren daar de boel aan het verbouwen en er lag allemaal gereedschap en apparaten en ook zo'n apparaat, wat wel op n vaporizer leek. (misschien was et stiekem toch een vaporizer :P ). Lijkt me trouwens wel een superhandige manier van smoken, aangezien mn keel altijd naar de kk gaat van joints.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan het gevoel dat je naar voren valt ook wel, maar inderdaad had ik dat ook toen ik puur rookte. Had het gevoel dat ik naar beneden zakte, door de bank heen. Apart gevoel maar kon er zeker wel van genieten.

En die opblaaszak, zal wel een soort stofzuiger zijn ofzo?
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LeonR123 zei:
overal lag gereedschap en dat soort dingen en vage apparaten. (bijvoorbeeld een apparaat waar je op een knop drukte en een plastic zak werd opgeblazen. heel vaag

Toen gingen we blowen.
Klik om te vergroten...

Weet je zeker dat t in die volgorde was?
Nee grapje.

Leuk report, heel goed zeker als dit je eerste is. Kon me goed inleven.
Wel vervelend op dat moment ja, maar leuk dat je t toch als n goede ervaring ziet.

Ik herken t wel beetje dat je lichaam en geest een beetje los van mekaar lijken te zijn.
Ik heb t wel eens als ik heel stoned ben en op bed lig, dan zakt mijn ik als het ware naar mn hoofd, en voel ik de rest van mn lichaam niet meer, alleen mn hoofd.

Had je ook het gevoel dat je hersenen als een ei in een schaal, los door je schedel blubberde?

Nouja in elk geval, doet wiet rare dingen met je lijf ja.
Volgende keer wat rustiger en niet te snel door roken, als je dit niet meer zo extreem wil, denk ik.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha nee dat had k nie echt. t was echt n heel raar gevoel ik kan t nie goed uitleggen. maar denk dat sommige blowers et wel herkennen. Het is een beetje alsof je van een afstand naar jezelf kijkt. Alsof je geest je lichaam verlaat en je naar je eigen lichaam kijkt. Klinkt raar en mensen denken vaak te mild over thc. Het kan echt rare dingen doen met je lichaam. Dan wil ik niet eens weten wat paddo's wel niet met je doen :openmouth:
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik blow nu al sinds mijn dertiende en heb deze ervaring ook al een aantal keer gehad, het treed sporadisch op en kan zelfs al voor komen na 3-4 trekjes van een joint. naar mijn eigen ervaring kan ik alleen zeggen dat ik deze momenten een leuke en vreemde bijervaring van het blowen vind. wel altijd jammer als je de volgende dag wakker word met een kop vol watten en je gezicht op onweer.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
LeonR123 zei:
haha nee dat had k nie echt. t was echt n heel raar gevoel ik kan t nie goed uitleggen. maar denk dat sommige blowers et wel herkennen. Het is een beetje alsof je van een afstand naar jezelf kijkt. Alsof je geest je lichaam verlaat en je naar je eigen lichaam kijkt. Klinkt raar en mensen denken vaak te mild over thc. Het kan echt rare dingen doen met je lichaam. Dan wil ik niet eens weten wat paddo's wel niet met je doen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt eerder als dissociatie, en zover als ik weet is THC niet dissociatief.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
LeonR123 zei:
haha nee dat had k nie echt. t was echt n heel raar gevoel ik kan t nie goed uitleggen. maar denk dat sommige blowers et wel herkennen. Het is een beetje alsof je van een afstand naar jezelf kijkt. Alsof je geest je lichaam verlaat en je naar je eigen lichaam kijkt. Klinkt raar en mensen denken vaak te mild over thc. Het kan echt rare dingen doen met je lichaam. Dan wil ik niet eens weten wat paddo's wel niet met je doen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt eerder als dissociatie, en zover als ik weet is THC niet dissociatief.
Klik om te vergroten...


Ik heb geen idee man ik voelde me zo raar toen, t was zo heftig, het is gewoon niet goed uit te leggen. Maar denk dat sommige het inderdaad wel herkennen. Het zal wel een heel stuk milder zijn als bij andere drugs, bijvoorbeeld psychedelica, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Had je die voorgedraaide toevallig bij de buggy in nijmegen gehaald? Zelfs de meest ervaren blowers die ik ken werden daar nog groen geel paars en kotsmisselijk van :kots:
En bij welke school was dat? want toevallig ken ik ook een jongen die de sleutel heeft van een poort waarna je in een ondergrondse ruimte uitkomt. Vorig jaar winter nog veel gechilt en geblowt daar omdat t zo koud was buiten
En daar stond een enorme verwarmingsketel :hearteyes: :hearteyes:

Greetz Psychedelicious
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelicious zei:
Had je die voorgedraaide toevallig bij de buggy in nijmegen gehaald?
Klik om te vergroten...

Nee bij de Wedren :wink:
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gefeliciteerd!
Je hebt voor het eerst goede wiet gerookt waar je stoned van word!

Kan dat trage gevoel heel goed herkennen, als je je hoofd bijvoorbeeld omdraaid dat het even duurt voordat je weer goed ziet enz...
Had ik vooral toen ik begon met blowen, nu heb ik deze space (helaas) nog maar afentoe, als ik het niet verwacht en meestal van Amnesia....
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#11
zuiderlijkesteen zei:
Gefeliciteerd!
Je hebt voor het eerst goede wiet gerookt waar je stoned van word!

Kan dat trage gevoel heel goed herkennen, als je je hoofd bijvoorbeeld omdraaid dat het even duurt voordat je weer goed ziet enz...
Had ik vooral toen ik begon met blowen, nu heb ik deze space (helaas) nog maar afentoe, als ik het niet verwacht en meestal van Amnesia....
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelicious zei:
Had je die voorgedraaide toevallig bij de buggy in nijmegen gehaald? Zelfs de meest ervaren blowers die ik ken werden daar nog groen geel paars en kotsmisselijk van
Klik om te vergroten...

wel raar dat zelfs de meest ervaren blowers er dan zo ziek van worden, niet echt iets wat leuk is. misschien zit er rommel door de wiet? soms spuiten lui haarlak over wiet zodat het lijkt alsof er meer thc in zit.
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#13
DutchCookie zei:
soms spuiten lui haarlak over wiet zodat het lijkt alsof er meer thc in zit.
Klik om te vergroten...

Is haarlak niet nogal licht ontvlambaar?
t
thaiconnectionLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je was gewoon knetterstoned!!!haha lekker he???
:beer: :stoned:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
LeonR123 zei:
DutchCookie zei:
soms spuiten lui haarlak over wiet zodat het lijkt alsof er meer thc in zit.
Klik om te vergroten...

Is haarlak niet nogal licht ontvlambaar?
Klik om te vergroten...

dat is het inderdaad, maar aangezien je het niet 10 seconden nadat het erop gespoten is aansteekt, verdampen de vluchtige (lees brandbare) stoffen al.

ik weet alleen niet zeker of de haarlak je ook zo leip kan laten voelen.

wat jij zei in je eerste post is trouwens een normaal effect van gewoon knetter zijn :stoned:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
LeonR123 zei:
Psychedelicious zei:
Had je die voorgedraaide toevallig bij de buggy in nijmegen gehaald?
Klik om te vergroten...

Nee bij de Wedren :wink:
Klik om te vergroten...
Bij de wedren hebben ze goeie voorgedraaiden vooral die haze
maarja die zijn wel erg duur voor 1 jointje...
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb paar uur geleden nog n halve haze op. Ben echt kapot echt veel te sterk. Niet die ervaring van toen maarja wel veel te sterk, je kan alleen maar bankhangen.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
LeonR123 zei:
Heb paar uur geleden nog n halve haze op. Ben echt kapot echt veel te sterk. Niet die ervaring van toen maarja wel veel te sterk, je kan alleen maar bankhangen.
Klik om te vergroten...
Vroeger waren de haze jointjes daar nog stukken beter!
Geld voor alle voorgedraaide bij weddy trouwens...
Probeer anders eens puur te roken, van een joint zonder tabak word ik zelf een stuk minder lam in ieder geval :stoned:
Greetz Psychedelicious
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelicious zei:
LeonR123 zei:
Heb paar uur geleden nog n halve haze op. Ben echt kapot echt veel te sterk. Niet die ervaring van toen maarja wel veel te sterk, je kan alleen maar bankhangen.
Klik om te vergroten...
Vroeger waren de haze jointjes daar nog stukken beter!
Geld voor alle voorgedraaide bij weddy trouwens...
Probeer anders eens puur te roken, van een joint zonder tabak word ik zelf een stuk minder lam in ieder geval :stoned:
Greetz Psychedelicious
Klik om te vergroten...

jep, heb ik pas ook voor t eerst ervaren. normaal wil ik altijd ergens gaan liggen en lamen maar toen ik voor t eerst puur had gerookt ben ik lekker door een parkje gaan wandelen en was ik ook een stuk socialer :)
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#20
TRAVOLTA zei:
maar toen ik voor t eerst puur had gerookt ben ik lekker door een parkje gaan wandelen en was ik ook een stuk socialer :)
Klik om te vergroten...

Ja dat is toch het effect waar ik naar zoek. Misschien toch n keer puur roken. Maar duurt het effect dan ook langer als met tabak?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."