Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaldiar (tramadol 37.5mg/paracetamol 325mg)

Zaldiar (tramadol 37.5mg/paracetamol 325mg)

13 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb een stripje met 10 stuks hiervan weten te bemachtigen.

Hoeveel zou ik er het beste nemen om een goeie roes te krijgen?

Als ik meer dan 150mg nodig heb moet ik de paracetamol eruit gaan halen, klopt dit?
Dat heb ik er nou ook weer niet voor over.. Dus vandaar mijn vraag

Hoeveel mg tramadol heb ik nodig om het stevig te voelen en kan ik uberhaupt van deze pillen gaan spacen zonder eerst de tramadol te moeten extraheren?

(Heb trouwens 0 tolerantie voor opïaten en als het effect niet stevig genoeg is heb ik vaak de neiging om tegen beter weten in bij te nemen.. Zeker als ik dan onder invloed ben)

Grtz :stoned:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan tot 4 gram paracetamol nemen zonder schade te hebben. Maar dat is echt de maximum. Het beste is om niet hoger dan 2 gr in 1x dezelfde tijd in te temen.

Als je dan 150mg tramadol wil bereiken zijn dat 4 Zaldiar's. Dat is dus 4x 325mg paracetamol = 1300mg oftewel 1.3gr. Dat is niet schadelijk van paracetamol. Dus ik neem aan dat 4 Zaldiar's niet schadelijk zijn op Paracetamol vlak.

Tramadol zijn recreatieve dosis ligt verschillend bij mensen. Ik heb al eens een goede ervaring gelezen van 250mg; maar ook van 150...
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok thx voor je antwoorden ,
dan kom ik er verder wel uit :)
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#4
150mg geprobeerd. Voelde het wel goed maar toch milder dan ik had verwacht.

Paar daagjes wachten en dan probeer ik eens 200 :beer:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mocht je overigens toch meer als 400mg slikken; extractie is echt niet moeilijk met tramadol :wink:.

Maar ik veronderstel dat je er niet genoeg meer hebt om er zoveel nog uit te halen :wink:.
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er nog 6, dus wordt het 225mg de volgende keer..

Daarna is het gedaan met de pret :grin: vond het toch niet zo spectaculair dusja.. :P

owja, nog een vraagje: vanaf welke dosis wordt het gevaarlijk? (doel op de tramadol dan, niet paracetamol)
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
LD50 = 300mg/kg
Dat wil zeggen dat 50% van de ratten (deze waarde is gelijkaardig voor de mens) sterft aan deze dosis.

Ik denk nooit dat je daar aan geraakt dus je zit toch goed safe :).
2 gram Paracetamol op hetzelfde moment slikken zal niet echt gezond zijn en dan ook nog je maag die 6 pillen niet leuk zal vinden.
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heb zelf regelmatig deze gehad en bij mij is een mooie dosis ongeveer 2-3 stuks. bij 4 of meer verander ik in een zombie. pas wel op met de paracetamol hierword ik altijd slaperig van bij 2 gram of meer. verder een aantal leuke bijwerkingen zijn toch wel een high gevoel en auditieve halucinaties. als je wilt kan ik kijken of ik nog ergens een bijsluiter heb liggen.

niet combineren met ibubrofen/brufen bijn deze combo ben ik een dag uit mijn geheygen kwijtgeraakt.

verder veel plezier ermee
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke, thx voor al je hulp & info! :wink:

Meer moest ik niet weten hierover.

Grtz :stoned:
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ryder11700 zei:
heb zelf regelmatig deze gehad en bij mij is een mooie dosis ongeveer 2-3 stuks. bij 4 of meer verander ik in een zombie. pas wel op met de paracetamol hierword ik altijd slaperig van bij 2 gram of meer. verder een aantal leuke bijwerkingen zijn toch wel een high gevoel en auditieve halucinaties. als je wilt kan ik kijken of ik nog ergens een bijsluiter heb liggen.

niet combineren met ibubrofen/brufen bijn deze combo ben ik een dag uit mijn geheygen kwijtgeraakt.

verder veel plezier ermee
Klik om te vergroten...

Net 5 geslikt, we zullen zien. Kan zijn dat die 6de er straks nog bijgaat maar durfde toch niet goed ivm die paracetamol.

Laat wel weten, grtz :stoned:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toasts zei:
Net 5 geslikt, we zullen zien. Kan zijn dat die 6de er straks nog bijgaat maar durfde toch niet goed ivm die paracetamol.
Laat wel weten, grtz :stoned:
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd eerlijk gezegd :wink:
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pammer zei:
Toasts zei:
Net 5 geslikt, we zullen zien. Kan zijn dat die 6de er straks nog bijgaat maar durfde toch niet goed ivm die paracetamol.
Laat wel weten, grtz :stoned:
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd eerlijk gezegd :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ook, weet je hoe lang het gemiddeld duurt voor je de volledige effecten voelt?
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat ik ze ondertussen voel. héél mild maar toch wel lekker relaxt.

Kga er eentje smoken (eerste van de dag!! bravo voor mij!!), zien of dat de effecten wat aanwakkert. :stoned:

Edit:Heb net de 6de binnen en yup ik voel ze. Mild euforisch gevoel heel relaxt. Ga denkik maar is een filmpje kijke terwijl ik dat jointje rook.
Laat morgen wel weten indien er nog iets verandert qua effect.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toasts zei:
Pammer zei:
Toasts zei:
Net 5 geslikt, we zullen zien. Kan zijn dat die 6de er straks nog bijgaat maar durfde toch niet goed ivm die paracetamol.
Laat wel weten, grtz :stoned:
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd eerlijk gezegd :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ook, weet je hoe lang het gemiddeld duurt voor je de volledige effecten voelt?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Bij mij duurt het soms 10 min, soms 1 uur. Afhankelijk of je volle maag had of nuchtere maag (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."