Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDragon's Dynamite Truffels (Psilocybe Pajateros).. BAM

Dragon's Dynamite Truffels (Psilocybe Pajateros).. BAM

52 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: 7,5 gram Psilocybe Pajateros per persoon (truffels)
Waar: In mijn huis in de woonkamer, en in het tuinhuisje.
Wie: Ik en Kasper
Wanneer: Van 13:00 tot +- 20:30, zaterdag.
Tripervaring: 2 keer psilocybe tampanensis, 1 keer psilocybe atlantis, 1 keer LSA baby hawaiian woodrose.
​
Na de ervaringen die Kasper en ik op deden met de Atlantis truffels, wilden we nu eens wat spannenders proberen. Hadden wij even geluk! De lokale smartshop heeft een nieuwe truffel :grin: Wij met een big smile op het gezicht de truffels gehaald...

Zaterdag ochtend, ik ben alleen thuis. Kasper komt naar mijn huis toe om die drakedinamiet uit te proberen. Om 13:00 hebben we de truffels fijn gehakt op een snijplankje, daarna wat truffels stukjes op een lepel gedaan om dat vervolgens weg te spoelen met sinaasappelsap. Op dat moment hadden we onbewust een lont aan gestoken in ons hoofd, die leidde naar een klapper die een uur later af zou gaan...

13:45
Wachtend op effecten die de het beschimmelde vriendje ons zou schenken, keken we de film Happy Feet. Heerlijke film voor tijdens het trippen. De dansende en zingende pinguïns waren echt een enorm spektakel!! Machtig mooie landschappen op het scherm lieten ons bulderend van het lachen op de bank zitten. Ongeveer om 13:45 begonnen ik en Kasper de eerste effecten toch al te merken. De kamer leek een stuk groter, en de deuren buigden mee op de maat van de muziek in de film. De kasten vielen bijna om als ik ze uit mijn ooghoek zag. En dat keelsnoepje.. smaakte zo heerlijk! Tijdens de film begon ik te beseffen dat dit een visueel spektakel zou gaan worden. :rock:

14:45
De film is afgelopen. Wat een stilte heerst er in het huis zeg. Kasper gaat onderuit gezakt in de stoel zitten. Lekker bij de verwarming, genietend van de nieuwe manier van denken die de truffel hem heeft gegeven. Ik lig op de bank, te denken over het leven, waarom ik doe zoals ik doe, en ben zoals ik ben. Het wordt heftig, alles draait, vervormd en kleuren smelten in elkaar. Ik zak even weg, diep weg in de trip.... BAM! WOW! Een keihard zoemend geluid in mijn hoofd! Een soort elektrische schok in me kop! Ik kijk verschrikt naar Kasper, die nog steeds lekker op de stoel zit. Ik probeer de knal in mijn hoofd te vergeten, en ga weer lekker liggen, en probeer te relaxen. 5 minuten later.. BAM! Nou verdomme weer een schok in mijn hoofd!

ik: 'Kasper?''
Kasper: ''ja?
Ik: '' Hoorde jij mijn hoofd zoemen?''
Kasper ''neeeeee''
Ik: '' Oh ok, maar er is net dynamiet in mijn hoofd geknald''
Kasper " Wow vet''

15:00

Binnen is het een beetje saai en warm. Het klopt gewoon niet bij de stemming die we hadden. Wankelend met rubberen benen in de broek, stapten we naar buiten. Heerlijk! Lekker frisse lucht in de longen, even naar de bomen, straat bloemetjes en vissen kijken! Heb nog nooit frisse lucht zo gewaardeerd als toen. We gingen lekker in het tuinhuisje zitten, met wat kerstverlichting aan. We hebben geprobeerd te praten, maar het gesprek liep telkens vast. De woorden kwamen erg scheef uit je mond, en over de kleinste dingen ontstond de grootste verwarring. Een snoepje werd verward met een sigaret en als je 1 snoepje wou eten, zat je er plotseling met 2 in je mond. We hebben gelachen om hoe scheef we praten, en om Kasper. Kasper wilde zijn jas aan, maar niet zijn armen in de mouwen. Hij zat echt op volle kracht te denken hoe hij dat nu moest gaan doen, en ik stond er met een grote grijns naar te kijken. Het lukte hem gewoon niet, dus heeft hij de jas moeizaam maar weer normaal aangedaan. Hierna zijn we naar binnen gegaan om op te warmen. Hier nog een citaat uit het tuinhuisje:

Kasper: " Snapje, die jas doet niet echt wat ik wil he" *kijkt verontwaardigd
Ik: " Neenee, jij raakt verdwaald in die mouwen" *grijnst
Kasper: " Jawel ik kan het wel!!!!!''
Ik: '' Ik zie het, je jas licht nu achter je op de stoel trouwens"
Kasper: '' Ja ik doe mijn jas gewoon aan dat is lekker warm''

15:45
Binnen hebben we noedels gegeten. Heerlijk, maar moeilijk!!! Die verrekte rubberen slangetjes in je kommetje kropen telkens uit je mond -.- Ik zat schuin voor Kasper, en kreeg die hyperactieve slangetjes maar niet normaal in mijn mond. Ik voelde me echt enorm voor schut toen Kasper begon te lachen om mijn noedelbaard :cry: Uit onzekerheid heb ik de noedels maar fijn gesneden, want anders stond ik zo voor schut. We waren van plan om naar buiten te gaan. Hebben onze jassen aangetrokken, maar het was zo lekker warm binnen dat we maar met jassen aan binnen zijn blijven zitten. We hebben nog wat tekenfilms gekeken, die echt geweldig zijn tijdens het trippen. Spongebob was een enorm spektakel! Pratende krabburgers waren zo *#%#%#+ grappig!

16:45-21:00
Kasper gaat maar op huis aan. Na nog even nagepraat en bedankt te hebben vertrekt hij op de fiets naar zijn dorpje. Ik blijf thuis, warm, en besef dat de trip nog lang niet over is. Ik ga naar boven, zet wat muziek op, en ga in bed liggen. Goatrance, shiva shidapu spiritual healing om precies te zijn. (aanrader!) De muziek doet mijn trommelvliezen klapperen en mijn plafond golft en beweegt als een gek. Mijn plafond verandert van kleur, ik zie er visjes in zwemmen en gezichten staren me aan. Heerlijk heb ik daar gelegen, en zo heb ik nog dik een uur genoten. Heb gedoucht, wat echt goddelijk is. Ben daarna nog even met wat vrienden naar buiten gegaan, heb een paar pilsjes op die het truffelgevoel even konden onderdrukken.

Het was een geslaagde trip, met simpelweg lachen om een tekenfilm, tot filosoferen over het leven. Het was heftig, dragons dynamite doet zijn naam eer aan. Ik raad aan om de eerste trip met Pajateros niet boven de 10gram te gaan. Want het knalt er echt kei en keihard in :rock:

Bedankt voor het lezen, ik ben benieuwd naar jullie reacties :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aight, krijg er echt zin in. Ben heel benieuwd.
Ik hoorde vandaag dat de meningen verdeeld zijn over Atlantis en de Draken.
Ben héél benieuwd. Misschien ook wel een reportje of iets dergelijks.
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm dat is wel een goed idee die lemon tek, daar ben ik wel benieuwd naar en hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over.
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vette trip, ben van plan het dit weekend voor de 1ste keer te doen :) ..
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb enkel ervaring met Atlantis die niet echt zo bijzonder waren, wel leuk maar merkte er niet zoveel van was ong.10 gram... Denk dat ik de volgende keer dezelfden ga halen en ook wegspoelen met sinasappelsap dat schijnt beter te werken. Zijn trouwens wel prijzig deze truffels!
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
In verhouding zijn ze iets duurder ja. Maar het is het geld zeker waard :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze lijken me leuk :grin: Als ik ooit weer eens ga trippen, weet ik waar ik naar moet vragen :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed trip report, die truffels lijken me geweldig! Hoe duur was de 7.5 gram die je hebt gekocht? En hoeveel gram is een portie bij die truffels? Ik wil ze zeker nog is proberen :grin:!
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 portie van 15 gram, kost 15 euro. Iets duurder dan normaal maar de trip is ook iets leuker als normaal :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
soldiermoney zei:
1 portie van 15 gram, kost 15 euro. Iets duurder dan normaal maar de trip is ook iets leuker als normaal :P
Klik om te vergroten...

Bedankt :grin:, dat geeft me wel het volle vertrouwen dat ze 't waard zijn! Nogmaals bedankt :).
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
You're welcome. Het zou echt tof zijn als je er een reportje over zou willen schrijven. Want er zijn nog niet veel reports over de psilocybe pajateros, en ik ben echt benieuwd hoe andere mensen op deze soort trippen :P
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geniale trip en vooral netjes uitgewerkt! :wave:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
pwoe, klinkt best wel heftig.
Hoeveel uur had je vantevoren niet gegeten dan?
Kan ik hier rekening mee houden, het klinkt toch best heftig.
Het waren dus vooral veel visuals? Want dat wil ik ook nog weleens
meemaken, normaal heb ik daar niet zoveel tijd voor of het is in lichte vorm.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had ongeveer 3 uur voor inname nog 3 eieren op. De truffels had ik flinterdun gesneden, ik denk dat dit ook voor een beter opname van de werkzame stof heeft gezorgd, omdat er dan een groter oppervlak van de truffel in contact komt met de maagwand en je mond. Visueel was het zeker. Rustige omgeving is echt een must bij deze soort :wink:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#15
In mijn mening steken dragons dynamite echt met kop en schouders boven de atlantis uit. Ben benieuwd naar je reportje :)
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ze laatst op aanraden van een vriend ook genomen en dit was de messt heftige trip op truffels die ik tot nu toe gehad heb, ik heb 15 gram in een keer genomen en heb me 6 uur lang half dood gelschen en verbaasd. prachtige kleuren en voor al heel zwaar visueel (denk aan dansende en draaiende bomen) al met al een prachtige dag en icm 2cb als afsluiting niet meer kapot te krijgen.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeer mooi tripreport!, volgende keer ga ik ook voor deze dragon's dynamites, want de visuals van de atlantis vallen zo te zien zwaar tegen , tegenover deze Pajateros!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
nice reportje :) :)
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi report! :)
Ik heb net 20 minuten geleden 15gr draken dynamiet gegeten, als je al zo tript van 7.5gr ben ik benieuwd wat ik zal merken van die 15gr :grin: maar helaas heb ik al wel gemerkt dat ik altijd meer nodig heb dan andere mensen om een trip te krijgen. Heb ook nooit echt heftige visuals gehad iets wat ik hoop dat vandaag wel gaat gebeuren. Mijn 'tripsitter' zit in z'n kamer die roep ik wel als ik hem wil zien.

De truffels waren trouwens luchtdicht verpakt in een plastic vacuüm verpakking en dat zat weer in het normale doosje van de truffels, het waren geen hele exemplaren maar gesneden stukken van zo te zien gigantische truffels.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram :rock: ! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip :)
Stiekem ben ik best jaloers :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."