Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel effect?

veel effect?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
tttttLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een beginner en had simpelweg een vraagje over mijn gebruik :grin:
Ik ben een 18 jarig meisje en weeg zo'n 60-65kg.
Mijn eerste keer was met koninginnedag dit jaar, mijn tweede een maand later (afgelope vrijdag).
De eerste keer had ik een halve van 120 op en de tweede keer 3kwart ook van 120.
Nou is er over een maand weer een supervet feestje en ik vroeg me af of het veel effect heeft op mijn 3de keer, omdat er weer alleen een maand tussen zit.
Ik lees vaak dat het beste is om minimaal 6 weekjes tussen te houden zodat je het zelfde gevoel weer krijgt.
Marja ik weet niet hoe het bij mij zal zijn als ik zo kijk naar hoeveel ik heb gebruikt, mijn gewicht en tijd ertussen...
Moet wel zeggen dat ik bij de tweede keer mindere rush voelde in het begin maar de muziek zat er deze keer veel beter in en had ik veel meer plezier :grin:
Alvast bedankt :)
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, het gevoel wat je de eerste keer had zul je waarschijnlijk never nooit meer mee maken! Maar dat is bij iedereen zo. Je bouwt wel gewenning op naarmate je vaker gebruikt. Toch zul jij ook het volgende feestje nog de tijd van je leven hebben! Probeer wel zo lang mogelijk met zo min mogelijk te doen, zo stel je de eventuele gewenning toch wel wat uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."