Ok, niet zo best dus. Maar als je hart nog maar zo weinig capaciteit heeft moet je absoluut geen drugs gebruiken, dat is echt levensgevaarlijk!
#2
Beste lezers
Ik heb een dringende vraag waar in nu
al een tijdje mee zit ik ben zins
mn 13 Ziek ik heb een Sporthart ook wel
Sportersbradycardie
en gebruik er ook medicatie voor
zoals :
Metoprolol ook wel betablokker genoemt
atacant
fenproucomon
en daar blow en drink in dan ook wel
regelmatich bij
maar nu wil ik graag eens een andere drugs gebruiken
zoals speed xtc savlvia
wie heeft hier een beetje ervaring mee en kan me vertellen wat ik het beste dan
kan proberen en in welke maten of er uberhoudt iets Is wat ik wel gewoon
Kan nemen Zonder Neer Tegaan
MVG
BiggHeart
#3
Sportersbradycardie komt dacht ik meestal voor bij extreme sporters, zoals wielrenners. Is dat bij jou ook zo of is het iets van een aangeboren afwijking?
Uppers zoals speed, coke zou ik er niet bij gebruiken. Het kan misschien wel maar ik weet niet hoe erg het is.
Tripmiddelen zoals salvia kan volgens mij niet zoveel kwaad.
#4
Nee Ik Sport Hellemaal Juist niet
Maar Het Komt Eigelijks Door Een Dood
NOrmaale BuikgriepVirus Die NOrmaal Door
Naar de longen slaat maar
bij mij ging die juist rond mn hart
zitten wat geen een hard verwacht zelf de dokter niet
dus die heeft mij 4 maanden telang laten lopen
waar door ikhet heb gekregen Plus Hij doet
het voor 23 Procent nog maar
#5
Wat voor leeftijd zit je nu dan als ik vragen mag?
Verder lijkt het me uberhaupt niet goed om drugs te combineren met je medicijnen.
Je weet nooit wat de werking zal zijn, ik weet niet waar die medicijnen allemaal precies voor dienen. Maar begin in ieder geval niet met uppers zoals XTC en Speed, dit heeft grote invloed op je hart en bloedvaten.
En dat kan inderdaad levensgevaarlijk zijn...
#6
Speed/XTC en Metoprolol:
Metoprolol zorgt ervoor dat de bloeddruk wordt verlaagd en de pompfunctie van het hart verbetert. Aangezien amfetamine/XTC het tegengestelde effect heeft, d.w.z. de bloeddruk verhoogt en de pompfunctie verslechtert, is het niet verstandig om deze middelen te combineren. De amfetamine/XTC ondermijnt de werking van de Metoprolol, ook als het om kleine hoeveelheden amfetamine/XTC gaat.
Daarnaast is gebruik van amfetamine/XTC, zoals je waarschijnlijk al wel weet, nooit aan te raden wanneer er sprake is van hartproblemen. Amfetamine/XTC-gebruik vormt een belasting voor het hart en de vaten. Als er al sprake is van een verminderde hartfunctie, vormt het amfetaminegebruik nog een extra belasting, wat de hartfunctie niet ten goede komt.
Speed/XTC en Ratacand:
De werkzame stof in Ratacand is candesartan en verlaagt de bloeddruk. Eigenlijk geldt hierbij hetzelfde als bij Metoprolol. Namelijk dat speed/XTC en Ratacand een tegengestelde werking heeft. Daarom is ook deze combinatie niet verstandig.
Speed/XTC en fenprocoumon:
Over deze combinatie is niets over bekend bij ons, maar fenprocoumon is een middel dat met veel middelen een interactie geeft. Ook dit middel combineren met speed/XTC is daarom sowieso af te raden.
Over de werking van salvia is weinig bekend. Dit is reden genoeg om het niet te gebruiken naast medicatie.
Tenslotte kunnen we nog meegeven dat het met jouw medicijnen ook af te raden is om alcohol te drinken, en zeker niet in grotere hoeveelheden.
#7
OKe Mensen Bedankt
En Hierbij Ben Ik ook Mooi
Opdehoogte En Nu Dat Ik er wat Meer Over
Weet Jammer Maar Hellaas DAN
maar Geen Drugs Kan er Ook ZOnder
Wel gezellig Zijn En zal nu ook meer uit kijken
met drankt
Trouwens Mn leeftijdt Is 19
Veel Greetzz Van My
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.