Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De mijne was een combinatie van een witte duif en een roze teletubbie. Damn dat ging ziekelijk hard"
"Alcohol het meest, vaak s'avonds wel eens een biertje en met uitgaan ja dan gaat er ook wel genoeg in. Verder wel om de week op feestjes MDMA. Verder her en der een keertje wat speed / ketamine!"
"Mensen, SWIM heeft een poosje in zijn portemonnee een kleine dosis pep gehad.. dit kreeg hij nat, en nu een week later, zijn het keiharde brokken. Het was lastig klein en fijn te krijgen, erg harde brokken.. Is dit de bedoeling? Lijkt me niet of wel? Alvast bedankt =D"
"Als ik jou was zou ik hiermee optreden naar de desbetreffende dokter, en kijken wat diegene te melden heeft. Je leeft nog dus dat is belangrijk, verder leek het me uberhaupt niet handig stimulerende middelen te gebruiken als je al medicatie voor het slapen had.. Beetje tegenpolen, maar zo zie ik dat. Ken verder je situatie ook niet. Zoek even wat info over hoe en wat, en ga er anders mee naar de desbetreffende dokter en kijken hoe en wat! Let us know!"
"Als ik jou was, en dat doe ik zelf ook al lange tijd, terwijl ik ook gewoon meestal flink naar de kloten ga is gewoon beginnen met een halfje! Zeker je eerste keer, moet een halfje helemaal perfect zijn! Oke het is per pil verschillend hoeveel er in zit, als je uit betrouwbare bron haalt weet je ongeveer hoeveel er in zit, anders laat je er 1 testen om het zeker te weten. Ga inderdaad uit van 1x je lichaamsgewicht, dus een 70mg pil zou goed zijn! Zoek het op tussen de 70 mg en de 100 mg! Leuk om mee te beginnen, en gegarandeerd succes Fout gaan op deze hoeveelheden is als jij niet ziek bent en gewoon een normaal persoon bent niet te bereiken Happy & save tripping"
"Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig.. Misbruiken noem ik dat.."
"Nouja, tolerantie bouw je sowieso wel op met xtc als je vaker gebruikt. Alleen gaat dit sneller als je in korte tijd veel gebruikt. Ik heb periodes gehad dat ik weken lang elk weekend deed. En ook niet zuinig gedaan met die dingen maar ja. Maar toch was het elke keer weer zo'n groot feest! Ik denk niet dat je je daar druk om moet gaan maken, vooral niet als je er 2,5 maand tussen hebt laten zitten! En dat van die depressie van 2/3 dagen is normaal na XTC gebruik. Daar hebben de meesten last van (sommigen ook niet hoor). Ik zelf heb het ook altijd heel erg, gewoon veel rusten. Goed eten, vooral veel vitamines en bouwstoffen binnen krijgen. Als je wilt weten hoe dat komt kijk even wat dit stofje doet http://nl.wikipedia.org/wiki/Serotonine XTC werkt namelijk doormiddel van dit stofje in je lichaam, wat hij flink gaat verhogen en verbruiken in je lichaam. Verder, het is maar wat jij fijn vind. Een hele kan wel, maar kan je ook TE veel worden. Want je on ervaren lichaam kan ook onwijs schrikken van die hoeveelheid mdma in 1x. Zelf gebruik ik veel op feesten, en doe ik daar altijd halfjes. Dan krijg je toch het lekkere mdma gevoel, maar ga je niet ineens knoepershard en kun je langer genieten (vind ik). Uiteindelijk kom ik vaak nog wel op 2/3 maar dan wel met halfjes. Als ik jou was zou ik beginnen met een halve Q-Dance, geloof me daar ga je fijn genoeg van vooral gezien jou ervaring Zijn hele goede, zuivere pillen! Vooral als je de laatste batch hebt. Blowen na of onder XTC geen ervaring mee, totaal geen trek aan als ik aan het knallen ben. Doe mij maar keta of lachgas Happy trippin'"
"ik weet wel, dat als je dezelfde hebt als ik afgelopen zaterdag op decibel heb gehad... DAT HET ONWIJSE KANONNEN ZIJN damn, wat zijn dat knallers! Als je dezelfde als ik heb, zit er 180 in, hele zuivere pil! Laat er 1 testen, en als het dezelfde is, wens ik je een fijne trip!"
"decibel / defqon staan uberhaupt nooit hondjes... Ga nu al jaren naar feestjes, nooit geen problemen gehad! Als je echt naar feesten gaat zoals qlimax en hardbass ( waar altijd honden staan ) pak dan een condoom, en doe deze er meerdere malen omheen, compleet luchtdicht verder zijn het vaak stresshondjes omdat er maar een paar echte drugshonden in NL rondlopen en die redelijk duur zijn! Dus gewoon kalm blijven en doorlopuuuuu! nog veel smokkelgeluk haha"
"Nee nee, die kwamen niet uit belgie naar mijn weten. Waren uit het zuiden van Nederland. Waarom ze er niet meer zijn, is omdat ze het blijkbaar niet goed hebben aangepakt? Te snel, te veel produceren met hoge aantallen mdma. Veel publiciteit en populariteit van de bruine/blauwe bomen. En op die manier komt iedereen er van te weten en begint de speurtocht van de blauwe mannetjes natuurlijk ook! Deze (als het goed is) 2 heren zijn naar mijn weten ook opgepakt. Jammer van die goede producties die ze hadden!"