Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over Xtc/Mcpp

Vraag over Xtc/Mcpp

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop niet dat je mcpp tegen bent gekomen.
XTC heb ik ook wel eens rillingen, ligt eraan of het nare of prettige rillingen zijn.
Meestal flinke klapperkaken en trillende handjes bij flinke inklapper zijn voor mij normaal.

Vertel eens meer over de dosering, welke pillen, omstandigheden dergelijke?
m
misterdrugLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel vaak heb ik dat ik bij xtc/mcpp rillingen hebt.
Kan dat kwaad?
Volgens mij niet maar tog vraag ik het liever:P:grin:.
E
EvalogicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had dus vorige x blauwe nikes, ~ 165MG MDMA en eerst had ik een halve en we zaten ergens onder een brug en we gingen snel weg want het was een kut plek dat die insloeg dus we gingen ervoor al weg, we reden op scooters en een vriend die viel op zn bek met zn scooter toen die insloeg van een halve dus dat was al en groot effect, nou evenlater zaten we op een chill plekje aan het water en we namen nog een halve dus ~165MG in ons bloed. ik voelde me chill en na een uur nam ik er nog 1 en hun ook, dus we hadden er 2, na nog een uurtje nam ik er nog 1 en dus hd ik er 3 op, reken maar uit. 3x165mg is ~500mg MDMA en daarvan 6% 2CP, 2CP gaan je hersenen beeldvervormingen maken, dus soort van haliguneren, en ik keek ik het water en ik zag allemaal prullebakken voorbij drijven en er zaten katten in de bomen die sprongen over naar andere bomem, boven ons was een weg en een lantarenpaal, wij kijken daarheen en we zien mensen in pakken lopen (beeldvervorming) dus, en dat ging maar door! 2-3 uur lang, later lag er ergens een sigaret op de grond en ik keek naar de rook en even laten zag ik allemaal slangen lopen, maar dat was gewoon die rook die er vanaf kwam, + ik zie altijd mensen met brillen op, van die paarse of goude hippie brillen haha, ik vind t echt prachtig spul maar het werkt extreem verslvend dus je moet er maten mee kunnen houden, 1-2x in de maand kan geen kwaat + doe het op een rustige omgeving waar je je zelf kunt uiten met de goeie mensen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."