Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje , keta en xtc?

Vraagje , keta en xtc?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Had geen zin om te zoeken.
Volgende week ga ik naar Free Festival :mrgreen:
Hier wil ik voor het eerst een beetje ketamine gebruiken.
Ook zitten er een paar pillen verstopt in mn BH :P
Is dit goed te doen samen ?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Borsten en pillen gaan heel goed samen ja.

OT: Keta heb ik nooit gebruikt dus daar kan ik je niet mee helpen.

:P
m
mr bombasticLid
01-01-2024, 00:00
#3
da is keileuk jonge
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
De combinatie van ketamine met stimulerende middelen kan riskant zijn voor personen met hart- en vaatziekten. Ook kan de combinatie van ketamine met andere hallucinerende middelen leiden tot onvoorspelbare reacties.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm, zover ik weet heb ik geen lichamelijke klachten.
Dus ik ga lekker 'ketaflippen' :P
P
PerrydiculousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou zeggen: Veel plezier. Ik zie je daar :P
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou als ik jou was eerst eens een keer in een thuis omgeving ketamine gaan gebruiken. Mijn 1e keer keta in combinatie met MDMA was thuis na een feestje. Ik kon nauwelijks meer lopen en strompelde wat rond. 1e keer keta, en vooral met mdma. Kan erg hard gaan.

Ik zal het niet aanraden, probeer het eerst eens een paar keer thuis en leer de stof kennen!
Zelf heb ik het eergisteren na dreamfields nog in de bus gedaan, maar hoe ik er daar bij liep zou ik niet op een feest rond willen lopen! :P

Zelf ben ik zaterdag ook op free festival, dus als ik iemand scheel rond zie strompelen zal jij het wel zijn haha! Veel plezier alvast en laat achteraf even weten hoe het ging!

:rock:
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik bewaar trouwens altijd mijn keta voor de terugreis van feesten waar ik XTC heb gebruikt. In de bus of op een after bij iemand thuis, dan kun je er pas volop van genieten en flink in weg hakken :hearteyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
roteck zei:
Ik zou als ik jou was eerst eens een keer in een thuis omgeving ketamine gaan gebruiken. Mijn 1e keer keta in combinatie met MDMA was thuis na een feestje. Ik kon nauwelijks meer lopen en strompelde wat rond. 1e keer keta, en vooral met mdma. Kan erg hard gaan.

Ik zal het niet aanraden, probeer het eerst eens een paar keer thuis en leer de stof kennen!
Zelf heb ik het eergisteren na dreamfields nog in de bus gedaan, maar hoe ik er daar bij liep zou ik niet op een feest rond willen lopen! :P

Zelf ben ik zaterdag ook op free festival, dus als ik iemand scheel rond zie strompelen zal jij het wel zijn haha! Veel plezier alvast en laat achteraf even weten hoe het ging!

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik neem maar een klein beetje, de rest bewaar ik inderdaad voor de harderstyles afterparty en voor de zondag free festival :beer: .
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi,

Klein verslagje over mijn weekend.
Kan er niet zo veel meer van herinneren :confused:
Heb 5 flinke sleutelpunten keta gehad.
Het was net of ik bezopen was :mrgreen:
Voelde me een paar keer een beetje ongemakkelijk omdat het vanwege de regen
super vol in de tent was, kon me haast niet bewegen maar kon ook niet stil blijven staan.
Heb naar mijn gevoel uren in de regen gestaan zonder poncho, aan het eind van de avond met
een poncho , hoe ik eraan ben gekomen :confused:
xtc pillen die ik mee had waren met 2 uur al op, de keta heb ik daarna genomen.
Het enige wat ik irritant vond dat ik geen behoorlijk gesprek kon voeren, kon mn zinnen niet afmaken of de juiste woorden niet vinden, was steeds iedereen kwijt en had de grootste moeite
om recht te kijken en de wc's uit te komen.
De toiletten waren zo slecht geregeld, de ingang was middenin de rij waar je een bandje moest halen.
Dus elke keer als ik uit de wc kwam stond ik weer in die rij :confused: En dacht ik dat ik drinken aan het halen was.
Gelukkig ging de tijd snel en was het feest afgelopen.
Toen ben ik door gegaan naar de afterparty, hoe ik daar ben gekomen weet ik niet.
Daar was het iig een stuk gezelliger!
Er werd heel goed en hard gedraaid en was erg leuk met al die bekenden .
Daar heb ik nog een pakje speed gescoord.
Keta vind ik niet zo geschikt voor hardcore feesten.. liever thuis ofzo , want ik had het idee dat ik erg vervelend was en thuis val ik tenminste niemand lastig . :beer:
m
mr bombasticLid
01-01-2024, 00:00
#11
lopen onder de ket is sowieso altijd wel een uitdaging
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#12
true :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."