Hoi,
Klein verslagje over mijn weekend.
Kan er niet zo veel meer van herinneren
Heb 5 flinke sleutelpunten keta gehad.
Het was net of ik bezopen was
Voelde me een paar keer een beetje ongemakkelijk omdat het vanwege de regen
super vol in de tent was, kon me haast niet bewegen maar kon ook niet stil blijven staan.
Heb naar mijn gevoel uren in de regen gestaan zonder poncho, aan het eind van de avond met
een poncho , hoe ik eraan ben gekomen
xtc pillen die ik mee had waren met 2 uur al op, de keta heb ik daarna genomen.
Het enige wat ik irritant vond dat ik geen behoorlijk gesprek kon voeren, kon mn zinnen niet afmaken of de juiste woorden niet vinden, was steeds iedereen kwijt en had de grootste moeite
om recht te kijken en de wc's uit te komen.
De toiletten waren zo slecht geregeld, de ingang was middenin de rij waar je een bandje moest halen.
Dus elke keer als ik uit de wc kwam stond ik weer in die rij
![:confused:]()
En dacht ik dat ik drinken aan het halen was.
Gelukkig ging de tijd snel en was het feest afgelopen.
Toen ben ik door gegaan naar de afterparty, hoe ik daar ben gekomen weet ik niet.
Daar was het iig een stuk gezelliger!
Er werd heel goed en hard gedraaid en was erg leuk met al die bekenden .
Daar heb ik nog een pakje speed gescoord.
Keta vind ik niet zo geschikt voor hardcore feesten.. liever thuis ofzo , want ik had het idee dat ik erg vervelend was en thuis val ik tenminste niemand lastig .
