Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw op de markt

Nieuw op de markt

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WietkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
K heb snoepjes gehaald met de opdruk: Roche 2. Ze zijn roze en hebben een dubbele breeklijn.
Dalijk 1 wegbrengen om te laten testen. Roche 2 staat normaal voor clonazepam. Dus ben benieuwd of dit uberhaupt wel XTC is. De dealer zei dat ze rond de 200mg zijn. Iemand bekend met deze?
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet bekend, en ken er redelijk wat.
Maar inderdaad even afwachten van testcentra, en deel het dan even met ons:)
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#3
He hallo

Ik heb zelf ook laatst nieuwe gekregen en ze worden swirls genoemd een dikke blauwe pil met met een breeklijn, erg veel plezier in zo een klein rond dingetje. Na de test gedaan te hebben zitten ze op 149 mg MD niet slecht voor de prijs dat ik ze heb gekregen.
W
WietkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou voor de nieuwschierige drugs gebruikers onder ons: Het waren super pilletjes!
Qua effect wel te vergelijken met de q-dance/power buttons, wat sterker zelfs. Nu nog wachten op de uitslag van het testcentrum. Zullen echt wel rond de 200mg zijn!
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wietkikker zei:
Nou voor de nieuwschierige drugs gebruikers onder ons: Het waren super pilletjes!
Qua effect wel te vergelijken met de q-dance/power buttons, wat sterker zelfs. Nu nog wachten op de uitslag van het testcentrum. Zullen echt wel rond de 200mg zijn!
Klik om te vergroten...

Bren benieuwd wat er uit de test is gekomen ?
M
MissBitchyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mag ik vragen hoeveel je er hebt gehad en binnen welk tijdsbestek,
hoe lang voordat ze insloegen en hoelang effect?

Had je een flinke afdraaier ervan of viel dat wel mee?

En wat heb je ervoor betaald? :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietkikker zei:
Nou voor de nieuwschierige drugs gebruikers onder ons: Het waren super pilletjes!
Qua effect wel te vergelijken met de q-dance/power buttons, wat sterker zelfs. Nu nog wachten op de uitslag van het testcentrum. Zullen echt wel rond de 200mg zijn!
Klik om te vergroten...

Powerbuttons zijn rond de 130-140 mg.

Laat je drugs testen voor je ze neemt! Je bent een slecht voorbeeld!
N
NoorderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn het deze? http://www.pharmer.org/files/images/79b ... f12-68.jpg
Dat is diazepam (Valium).

Of het XTC is zou je moeten testen. Misschien tabs op de markt die er net zo uit zien als diazepam tabletten? Zou kunnen.
200 mg per tablet lijkt me sterk, dergelijke waardes worden heel vaak zwaar overdreven.
W
WietkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sorry voor de late reactie. Het resultaat was 194mg mdma en voor de rest alleen bindmiddel. De prijs wat ik heb betaald kan ik niks over zeggen want dat verschilt natuurlijk per hoeveel.
Ik had in totaal anderhalf gepakt. Om 21.00 begonne met n halfje, en toen om t uur n halfje bijgepakt. Rond n uur of 2 begon ik uit te spacen. Toen een lekker jointje gerookt en viel meteen in slaap.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
:confused:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben benieuwd bij wie jij laat testen. mijn tester zegt alleen dat er een hoge of lage concentratie mdma in zit. en dan wel of geen speed, of andere stofjes .
hij heeft van doe plastik plaatjes met 6 inkepingen. in elk gaatje een klein kruimeltje, en dan met de pipet in elk gaatje een druppeltje vloeistof. als nr 1 kleurt dan heb je mdma, en als nummer 6 kleurt dan heb je die andere stof. kleurt nr 3 dan moet je ze wegdoen.
B
BlueBullLid
01-01-2024, 00:00
#12
fritssie zei:
He hallo

Ik heb zelf ook laatst nieuwe gekregen en ze worden swirls genoemd een dikke blauwe pil met met een breeklijn, erg veel plezier in zo een klein rond dingetje. Na de test gedaan te hebben zitten ze op 149 mg MD niet slecht voor de prijs dat ik ze heb gekregen.
Klik om te vergroten...

Hebben die ook de opdruk "roche 2"? Ben hier benieuwd naar omdat ik net de blauwe variant van de roze Roche 2 hier besproken heb kunnen bemachtigen. Probleem is dat ze bestemd zijn voor een vriend van mij en zodoende kan ik ze zelf niet testen op voorhand. Ik zou niet graag bekend staan als iemand die rommel en/of versneden pillen doorgeeft :P Hij moet ze binnen een week hebben dus een reactie in de volgende paar dagen zou leuk zijn. Alleszins indien er geen reactie komt zal ik jullie laten weten hoe ze waren (ik heb er natuurlijk ook voor mezelf gekocht, maar zal ze dus pas kunnen testen op het moment dat hij ze ook inneemt)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."