Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thx voor het delen!"
"gecondoleerd en veel sterkte,"
"vind 1 nachtje toch het relaxt..na 2 dagen vind ik het al zwaar minder worden...maja langste tijd wakker 3 nachten en echt OPP"
"2 nachten slenterend door amsterdam best in de warre bij thuiskomst na nog een lijn en een slaap jointje hou het liever op 1 nacht voel ik me nog gewoon chill na 2 nachten toch stukkken minder"
"contacten ghe ghe heeeeeeeeeeeeerlijk!"
"soms... zeg maar 1x per 3 maand ofzo maar dan wel goed... heb nog nooit niet een nachtje doorgehaald.. kan meestal met een dikke gram wel 1 nacht door"
"psychopsychedelic zei: coudi zei: euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb (speed) grtz Klik om te vergroten... nou.. 10 gram per maand.. ff denken.. zou dat teveel zijn?? NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar.. ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet.. stoppen is natuurlijk altijd het besten ik weet het kanker moeilijk Klik om te vergroten... het zit hem denk ik meer in het frequent snuiven.. Je lichaam heeft tijd nodig te herstellen zeker van zon alles verwoestende drugs als speed.. Begrijp me goed i (l) pep maar tis rommel,net als als alle andere drugs"
"Re: Psychopath zei: toen ik nog kraker was had we x feesie en daar was een gozer ook al 7 dagen en 8 nachten op, stond te stuiteren als een gek, bleef aan 1 stuk door onzin uitkramen en er viel niet te communiceren met hem. ik heb nog nooit iemand zo lang en zo strak gezien, heb em ook nooit meer gezien Klik om te vergroten... haha:P"
"4 nachten volgens mij... Maar is zeker niet aan te raden... 1 nachtje doorhalen en dan lekker afbouwen..."
"vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen Klik om te vergroten... heb deze aflevering gezien man vanavond is net gebleken dat je moeder een robot is gestuurt door demonische krachten uit een ander universum..."